Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Datorspēles, lai mācītu un mācītos |
Nosaukums angļu valodā |
Computer Games for teaching and learning |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Larisa Zaiceva |
Recenzents |
Sintija Petroviča |
Anotācija |
Bakalaura darbā tiek aplūkotas datorspēles kā izglītojošais mācību līdzeklis, kas paredzētas studentiem visā pasaulē. Darbā tiek arī pētītas apmācošās spēles, kā arī analizēta šādu spēļu lietošana svešvalodu mācīšanās un prezentēti daži rezultāti. Tiek sniegta informācija par datorspēļu efektivitāti un ietekmi uz izglītības procesu, par spēļu izstrādi un projektēšanu, spēļu dzinējiem un platformām. Aplūkoti mācību procesa pozitīvie un negatīvie aspekti, izmantojot datorspēles apmācībā. Tiek pētītas studentu uzvedība un attieksme, kad studijās izmanto datorspēles. Darbā arī aprakstīta izstrādātā datorspēle, ar kuras palīdzību var mācīt dažādas valodas.
Šis darbs sastāv no 65 lapām, 33 attēliem, 8 tabulām un 33 atsaucēm. |
Atslēgas vārdi |
DATORSPĒLES, IZGLĪTOJOŠĀS SPĒLES, SPĒĻU DIZAINĒŠA UN IZSTRĀDE. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
COMPUTER GAMES, COMPUTER-ASSISTED LANGUAGE LEARNING, SERIOUS GAME DESIGN AND DEVELOPMENT |
Valoda |
eng |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
04.06.2018 18:02:57 |