Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Datorsistēmas
Nosaukums Datorspēles, lai mācītu un mācītos
Nosaukums angļu valodā Computer Games for teaching and learning
Struktūrvienība 12300 Lietišķo datorsistēmu institūts
Darba vadītājs Larisa Zaiceva
Recenzents Sintija Petroviča
Anotācija Bakalaura darbā tiek aplūkotas datorspēles kā izglītojošais mācību līdzeklis, kas paredzētas studentiem visā pasaulē. Darbā tiek arī pētītas apmācošās spēles, kā arī analizēta šādu spēļu lietošana svešvalodu mācīšanās un prezentēti daži rezultāti. Tiek sniegta informācija par datorspēļu efektivitāti un ietekmi uz izglītības procesu, par spēļu izstrādi un projektēšanu, spēļu dzinējiem un platformām. Aplūkoti mācību procesa pozitīvie un negatīvie aspekti, izmantojot datorspēles apmācībā. Tiek pētītas studentu uzvedība un attieksme, kad studijās izmanto datorspēles. Darbā arī aprakstīta izstrādātā datorspēle, ar kuras palīdzību var mācīt dažādas valodas. Šis darbs sastāv no 65 lapām, 33 attēliem, 8 tabulām un 33 atsaucēm.
Atslēgas vārdi DATORSPĒLES, IZGLĪTOJOŠĀS SPĒLES, SPĒĻU DIZAINĒŠA UN IZSTRĀDE.
Atslēgas vārdi angļu valodā COMPUTER GAMES, COMPUTER-ASSISTED LANGUAGE LEARNING, SERIOUS GAME DESIGN AND DEVELOPMENT
Valoda eng
Gads 2018
Darba augšupielādes datums un laiks 04.06.2018 18:02:57