Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Aviācijas transports
Nosaukums Blended Wing" tipa lidmašīnu aerodinamikas ar augstu līmeņa pacelšanas ierīcēm analīze.
Nosaukums angļu valodā Analysis of aerodynamics effect of "Blended Wing" aircraft with high lift devices.
Struktūrvienība 25100 Aeronautikas institūts
Darba vadītājs Ali Arshad
Recenzents Docents, Dr. sc.ing. S.Kuzņecovs
Anotācija Blended Wing Body pēdējo desmit gadu laikā ir pievērsusi daudzu pētnieku uzmanību. Šī koncepcija piedāvā daudzas priekšrocības salīdzinājumā ar parasto gaisa kuģa konstrukcijas, piemēram, zema velciet, vairāk apjoma, labāku degvielas ekonomiju, zemu trokšņa emisiju, uc Šajā darbā, tad Blended Wing Body lidmašīna tiek izmeklēta, lai izpētītu aerodinamiku funkcijas, izmantojot skaitļošanas Fluid Dynamics. Analīze tika veikta ar 2 BWB modeli: 1) bez aizmugures malu aizslēga, 2) ar aizmugures malu aizslēgu. Plūsmas simulācijas veikta, izmantojot kruīza lidojuma nosacījums BWB bez atlokiem rāda normālu šoka veidošanos virs spārna lidmašīnas korpusa, kas degradē veiktspēju lidmašīnas. Pēc pacelšanās stāvoklī, BWB ar atlokiem atstarotu 30 ° šovi uzlabotiem lifts koeficients, salīdzinot ar BWB bez sargi par zemu uzplūdes leņķi, kas vēl nav redzami uzlabojumi aerodinamikas kā uzplūdes leņķi palielinās. Rezultāti liecina, ka šķautnes sargi neuzlabo vispārējo aerodinamisko veiktspēju BWB, par kuriem nav ieteicams lietot šķautnes atlokiem BWB pacelšanās brīdī.
Atslēgas vārdi Blended Wing Aircraft, Plain Flaps, Trailing Edge Flaps, CFD simulācija, aerodinamiskā analīze, skaitļošanas šķidruma dinamika
Atslēgas vārdi angļu valodā Blended Wing Aircraft, Plain Flaps, Trailing Edge Flaps, CFD Simulation, Aerodynamic Analysis, Computational Fluid Dynamics
Valoda eng
Gads 2018
Darba augšupielādes datums un laiks 01.06.2018 00:56:16