Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Unity izstrādes platformas pielietošanas iespēju izpēte intelektuālo aģentu apmācībai |
Nosaukums angļu valodā |
Research on Application of Unity Development Platform to Intelligent Agent Training |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Sergejs Paršutins |
Recenzents |
Dr. sc. ing. Pāvels Osipovs |
Anotācija |
Darba mērķis ir izpētīt Unity izstrādes platformas pielietošanas iespējas
intelektuālo aģentu apmācībā, kā arī izpētīt mijiedarbības iespējas ar citiem
mašīnmācīšanās rīkiem.
Darbā ir izklāstīts materiāls par intelektuālajiem aģentiem, mašīnmācīšanās
pamatiem, neironu tīkliem un Unity izstrādes platformu.
Darba rezultātā tika izstrādāts un apmācīts intelektuālais aģents. Tika izstrādāti
trīs apmācības risinājumi un realizēti divi mašīnmācīšanās algoritmi: ģenētiskais
algoritms un Deep Q-Network algoritms.
Darba rezultāti parāda, ka Unity izstrādes platforma var tikt pielietota
intelektuālo aģentu apmācībai gan kā imitācijas modelēšanas līdzeklis, gan kā
patstāvīgais apmācības risinājums. Kā arī, tā ietver apmācībai un imitācijai
nepieciešamo funkcionalitāti.
Darba apjoms - 72 lpp., 12 tabulas, 68 attēli. |
Atslēgas vārdi |
aģenti, stimulētā mācīšanās, neironu tīkli, tensorflow |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
agents, reinforcement learning, neural networks, tensorflow |
Valoda |
lv |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
29.05.2018 09:22:40 |