Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Vides zinātne
Nosaukums Dzelzceļa trokšņu izplatīšanās atkarībā no dažāda tipa gulšņiem.
Nosaukums angļu valodā Assesment and evaluation of railway noise spread dependence on different types of sleepers.
Struktūrvienība 27300 Vides aizsardzības un siltuma sistēmu institūts
Darba vadītājs Sarma Valtere
Recenzents Jeļena Ziemele
Anotācija Trokšņa faktori un avoti, kā arī tā samazināšanas metodes, kas var palīdzēt novērst trokšņa piesārņojumu, tiek pastāvīgi pētīti. Atbilstoši ISO 1996-2 standartam tiek ņemti vērā trokšņa mērījumu pozīcija, attālums, meteoroloģiskie un vides apstākļi. Darba mērķis ir novērtēt trokšņu atkarību un izplatīšanos vidē, ko izraisa vilcienu satiksme, kas atkarīga no dažāda veida gulšņiem. Rezultāti rāda, ka nogrieznis ar koka gulšņiem bija "klusāks" pie 2,4-3,6 dB(A) dB, salīdzinot ar sekciju ar betona gulšņiem, tika veikti mērījumi nogriežņos: Senieji Trakai - Rūdišķės un Rūdišķes - Matuizos (sekcija ar koka gulšņiem). Visā pētījumā veiktie mērījumi parādīja, ka vilcienu fiksētais troksnis ietilpst zemfrekvences trokšņa līmenī.
Atslēgas vārdi trokšņa piesārņojums, dzelzceļš, koka gulšņi, betona gulšņi
Atslēgas vārdi angļu valodā noise pollution, railway, wooden sleepers, concrete sleepers
Valoda eng
Gads 2018
Darba augšupielādes datums un laiks 26.05.2018 13:31:56