Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Mārketinga stratēģiju ieviešana e-pakalpojuma uzņēmumā izmantojot tiešsaistes platformu |
Nosaukums angļu valodā |
Implementing of marketing strategies for e-service company using the Internet platform |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Deniss Ščeulovs |
Recenzents |
Leonards Budņiks |
Anotācija |
Anotācija
Bakalaura darba autors: Madaminov Durbek
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Assoc. Prof., Dr.oec., Deniss Ščeulovs
Bakalaura darba temats: Mārketinga stratēģiju ieviešana e-pakalpojumu uzņēmumam, izmantojot interneta platform.
Bakalaura darbs sastāv: no 10 tabulām, 18 attēliem un 1 pielikuma. Darbs rakstīts angļu valodā. Literatūras avotu saraksts sastāv no 56 avotiem, tai skaitā grāmatām, zinātniskajiem rakstiem un interneta avotiem. Praktiskajai daļai tika izmantots 1 gada pārskats, 1 ceturkšņa pārskats un 1 mēneša pārskats.
Darba mērķis ir izpētīt e-mārketinga teorētiskos aspektus e-pakalpojumu uzņēmumiem un mārketinga stratēģiju ieviešanu e-pakalpojumu uzņēmumā "Printify", kas darbojas Shopify platformā. Pētījums sastāv no divām daļām: teorētiskās daļas un praktiskās daļas.
Analītiskā darba daļa sastāv no trīs apakšnodaļām, kas veltītas e-pakalpojumu uzņēmumu biznesa modeļu apskata, kā arī e-pakalpojumu uzņēmuma mūsdienu instrumentu un stratēģiju novērtēšanai, konkrēti darbā apskatīts sociālo tīklu mārketings un meklētājprogrammu mārketings e-pakalpojumu sektorā.
Praktiskajā daļā ir trīs apakšnodaļas, kas apskata "Printify" klientu ieguves kanālus un to analīzi. Autora socioloģiskā pētījuma rezultātus un rekomendācijas e-pakalpojumu uzņēmumiem mārketinga vadītāji var izmantot tiešā veidā kā datubāzi. Autors ir veicis kvalitatīvu pētījumu par "Printify" sociālo tīklu darbību, kā arī sastādījis SVID izvērtējumu, un BCG novērtējumu saistībā ar pētījuma objektu. Papildus, autors aprēķināja darbā rekomendētās "Printify" reklāmas kampaņas izmaksas.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Madaminov D. (2018) Mārketinga stratēģiju ieviešana e-pakalpojumu uzņēmumam, izmantojot interneta platform, Bakalaura darbs/ D. Madaminov, D. Ščeulovs.- Riga: RTU, UIVI, UIVK, Akadēmiskā bakalaura studiju programma "Uzņēmējdarbība un vadīšana". |
Atslēgas vārdi |
e-pakalpojumu, mārketinga stratēģiju ieviešanu e-pakalpojumu |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
e-commerce, digital marketing, e-marketing |
Valoda |
eng |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
23.05.2018 13:12:20 |