Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Mārketinga stratēģiju ieviešana e-pakalpojuma uzņēmumā izmantojot tiešsaistes platformu
Nosaukums angļu valodā Implementing of marketing strategies for e-service company using the Internet platform
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Deniss Ščeulovs
Recenzents Leonards Budņiks
Anotācija Anotācija Bakalaura darba autors: Madaminov Durbek Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Assoc. Prof., Dr.oec., Deniss Ščeulovs Bakalaura darba temats: Mārketinga stratēģiju ieviešana e-pakalpojumu uzņēmumam, izmantojot interneta platform. Bakalaura darbs sastāv: no 10 tabulām, 18 attēliem un 1 pielikuma. Darbs rakstīts angļu valodā. Literatūras avotu saraksts sastāv no 56 avotiem, tai skaitā grāmatām, zinātniskajiem rakstiem un interneta avotiem. Praktiskajai daļai tika izmantots 1 gada pārskats, 1 ceturkšņa pārskats un 1 mēneša pārskats. Darba mērķis ir izpētīt e-mārketinga teorētiskos aspektus e-pakalpojumu uzņēmumiem un mārketinga stratēģiju ieviešanu e-pakalpojumu uzņēmumā "Printify", kas darbojas Shopify platformā. Pētījums sastāv no divām daļām: teorētiskās daļas un praktiskās daļas. Analītiskā darba daļa sastāv no trīs apakšnodaļām, kas veltītas e-pakalpojumu uzņēmumu biznesa modeļu apskata, kā arī e-pakalpojumu uzņēmuma mūsdienu instrumentu un stratēģiju novērtēšanai, konkrēti darbā apskatīts sociālo tīklu mārketings un meklētājprogrammu mārketings e-pakalpojumu sektorā. Praktiskajā daļā ir trīs apakšnodaļas, kas apskata "Printify" klientu ieguves kanālus un to analīzi. Autora socioloģiskā pētījuma rezultātus un rekomendācijas e-pakalpojumu uzņēmumiem mārketinga vadītāji var izmantot tiešā veidā kā datubāzi. Autors ir veicis kvalitatīvu pētījumu par "Printify" sociālo tīklu darbību, kā arī sastādījis SVID izvērtējumu, un BCG novērtējumu saistībā ar pētījuma objektu. Papildus, autors aprēķināja darbā rekomendētās "Printify" reklāmas kampaņas izmaksas. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Madaminov D. (2018) Mārketinga stratēģiju ieviešana e-pakalpojumu uzņēmumam, izmantojot interneta platform, Bakalaura darbs/ D. Madaminov, D. Ščeulovs.- Riga: RTU, UIVI, UIVK, Akadēmiskā bakalaura studiju programma "Uzņēmējdarbība un vadīšana".
Atslēgas vārdi e-pakalpojumu, mārketinga stratēģiju ieviešanu e-pakalpojumu
Atslēgas vārdi angļu valodā e-commerce, digital marketing, e-marketing
Valoda eng
Gads 2018
Darba augšupielādes datums un laiks 23.05.2018 13:12:20