Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Tirdzniecības veicināšanas metožu pielietošana uzņēmumā |
Nosaukums angļu valodā |
Application of the methods of sales promotion in the company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Judīte Jakubāne |
Recenzents |
Doktorants Mikus Dubickis |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Vladislavs Zinovjevs
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg.oec., pr.doc. Judīte Jakubāne
Bakalaura darba temats: Tirdzniecības veicināšanas metožu pielietošana uzņēmumā
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, analītiskā, pētījuma un aprēķinu daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 75 lpp., tajā iekļauti 19 attēli, 23 tabulas, 11 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 11 avoti latviešu, 23 angļu un 1 krievu valodā. Darbam pievienoti 11 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Darba ietvaros tika izstrādāti tirdzniecības veicināšanas metožu plāni uzņēmumā. Internetveikala izstrāde palielinās uzņēmuma izmantoto pārdošanas kanālu skaitu. CRM sistēmas pievienošana uzņēmuma darbībai atvieglos un paātrinās menedžeru darbu. Reklāmas rīku izmantošana palielinās sasniedzamās auditorijas lielumu. Visi problēmu risinājumu veidi veicina ieņēmumu palielināšanos.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Zinovjevs V. (2018) Tirdzniecības veicināšanas metožu pielietošana uzņēmumā Bakalaura darbs/ V.Zinovjevs, J.Jakubāne - Rīga: RTU, UIVI UID katedra, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 75 lpp. |
Atslēgas vārdi |
tirdzniecības metodes, tirdzniecības veicināšanas metodes, tirdzniecības veicināšana, tirdzniecības pasākumi, tirdzniecības veicināšana uzņēmumā |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
methods of sales promotion, sales promotion, sales promotion in company, application of sales promotion methods |
Valoda |
lv |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
22.05.2018 17:41:54 |