Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Tirdzniecības veicināšanas metožu pielietošana uzņēmumā
Nosaukums angļu valodā Application of the methods of sales promotion in the company
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Judīte Jakubāne
Recenzents Doktorants Mikus Dubickis
Anotācija Bakalaura darba autors: Vladislavs Zinovjevs Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg.oec., pr.doc. Judīte Jakubāne Bakalaura darba temats: Tirdzniecības veicināšanas metožu pielietošana uzņēmumā Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, analītiskā, pētījuma un aprēķinu daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 75 lpp., tajā iekļauti 19 attēli, 23 tabulas, 11 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 11 avoti latviešu, 23 angļu un 1 krievu valodā. Darbam pievienoti 11 pielikumi. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Darba ietvaros tika izstrādāti tirdzniecības veicināšanas metožu plāni uzņēmumā. Internetveikala izstrāde palielinās uzņēmuma izmantoto pārdošanas kanālu skaitu. CRM sistēmas pievienošana uzņēmuma darbībai atvieglos un paātrinās menedžeru darbu. Reklāmas rīku izmantošana palielinās sasniedzamās auditorijas lielumu. Visi problēmu risinājumu veidi veicina ieņēmumu palielināšanos. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Zinovjevs V. (2018) Tirdzniecības veicināšanas metožu pielietošana uzņēmumā Bakalaura darbs/ V.Zinovjevs, J.Jakubāne - Rīga: RTU, UIVI UID katedra, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 75 lpp.
Atslēgas vārdi tirdzniecības metodes, tirdzniecības veicināšanas metodes, tirdzniecības veicināšana, tirdzniecības pasākumi, tirdzniecības veicināšana uzņēmumā
Atslēgas vārdi angļu valodā methods of sales promotion, sales promotion, sales promotion in company, application of sales promotion methods
Valoda lv
Gads 2018
Darba augšupielādes datums un laiks 22.05.2018 17:41:54