Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Interneta pakalpojumu uzņēmuma klientu piesaistes projekts |
Nosaukums angļu valodā |
Internet service company's customer attraction project |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Rita Greitāne |
Recenzents |
Doktorante Anita Straujuma |
Anotācija |
Bakalaura darba autore: Karīna Dudinova
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec., Doc.p.i Rita Greitāne
Bakalaura darba temats: Interneta pakalpojumu uzņēmuma klientu piesaistes projekts
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 73.lpp., tajā iekļauti 32 attēli, 15 tabulas.
Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 20 avoti latviešu un 1 angļu valodā.
Darbam pievienots 1 pielikums.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Pirmajā daļā tiek analizēts uzņēmums un tā tēls. Otrajā daļā tiek veikti pētījumi, kas tiek pamatoti trešajā daļā ar aprēķiniem, lai izstrādātu priekšlikumus problēmu risinājumiem, kas palīdzēs saglabāt uzņēmuma konkurētspēju un piesaistīt klientus Ēst.lv pakalpojumam. Secinājumi un priekšlikumi izstrādāti, pamatojoties uz pētījum rezultātiem.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Dudinova K. (2018) Interneta pakalpojumu uzņēmuma klientu piesaistes projekts Diplomprojekts/ K. Dudinova, R. Greitāne.- Rīga: RTU, UIVI TIN, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 74.lpp. |
Atslēgas vārdi |
E-komercija, klientu piesaiste |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
E-commerce, customer attraction |
Valoda |
lv |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
22.05.2018 17:15:55 |