Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Mārketinga pasākuma plānošana pakalpojuma uzņēmumā |
Nosaukums angļu valodā |
Marketing activity planning in service company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
Doktorante Irina Ivanova |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Liene Mārtiņa
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Dr.oec. Ieva Andersone
Bakalaura darba temats: Mārketinga pasākuma plānošana pakalpojuma nozarē
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, divas daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 61 lpp., tajā iekļauti 14 attēli, 14 tabulas, 3 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 21 avots latviešu un 21 angļu valodā. Darbam pievienoti 5 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Darbā ir analizēti teorētiskie apskati par mārketinga plānošanu un pakalpojuma nozari. Tiek veikta analīze par mārketinga aktivitātēm trīs lielākajos sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumos. Apraksts par uzņēmumu SIA “Baltic Restaurant”, tiek veikta iekšējā un ārējā analīze, kā arī ir izstrādāts mārketinga plāns uzņēmumam.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Mārtiņa L. (2018) Mārketinga pasākuma plānošana pakalpojuma nozarē Bakalaura darbs/ L. Mārtiņa, I. Andersone. – Rīga: RTU, UIVI, IUV, bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 63 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Mārketinga plānošana, sabiedriskā ēdināšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Marketing planning, catering |
Valoda |
lv |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
15.05.2018 17:04:03 |