Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmumu un organizāciju vadīšana
Nosaukums Stratēğijas izstrāde Lielo datu un Lielo datu analīzes ieviešanai maksājumu nozarē kā rīks intelektuālo tehnoloğiju nodošanai pārdevējiem un viņu klientiem. ECOMMPAY pētījums
Nosaukums angļu valodā Development of Strategy of Implementation of Big Data and Big Data Analytics in Payments Industry as a Tool for Delivering Intelligent Experience for Merchants and their Customers. Case Study for ECOMMPAY LTD
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs Sanita Meijere
Recenzents I.Skrūzkalne
Anotācija Digitalizācijai strauji pārņemot arī maksājumu nozari, Lielie dati kļūst par nemateriālu aktīvu, un kurš, to pielietojot veicamajā darbībā, varētu sniegt diferenciāciju un konkurētspējīgas priekšrocības, kuras savā darbībā meklē lielākā daļa maksājumu pakalpojumu sniedzēju. Maksājumu pakalpojumu sniedzēji, meklējot veidu kā iegūt konkurētspējīgas priekšrocības un diferenciāciju, var uzskatīt Lielos datus par iegūšanas veida pamatelementu, tajā pat laikā sniedzot intelektuālo pieredzi tirgotājiem un viņu klientiem. Tādējādi maģistra darbā, kurš balstīts uz ECommPay kā maksājumu pakalpojuma sniedzēja izpēti, tiek piedāvāta stratēģija Lielo datu un Lielo datu analīzes ieviešanai, kas rezultētos uz datiem balstītiem maksājumu produktiem un pakalpojumiem. Līdztekus stratēģijas izstrādei tiks veikta arī maksājumu nozares un ECommPay kā maksājumu pakalpojuma sniedzēja iekšējās un ārējās vides analīze. Papildus tiek skatīta Lielo datu un Lielo datu analīzes praktiskā piemērošana caur uz datiem balstītu maksājumu produktu un pakalpojumu izstrādes prizmu. Veiktās izpētes rezultātā tiek piedāvāta stratēģija veiksmīgai Lielo datu un Lielo datu analīzes ieviešanai, kuriem būtu jarezultējas uz datiem balstītu maksājumu produktu un pakalpojumu izstrādē. Tie savukārt ļauj sasniegt konkurētspējīgas priekšrocības un diferenciāciju, sniedzot intelektuālo pieredzi tirgotājiem un viņu klientiem.
Atslēgas vārdi Atslēgvārdi: Lielie dati, Lielo datu analīze, maksājumu pakalpojumu sniedzējs, stratēģija.
Atslēgas vārdi angļu valodā Keywords: Big Data, Big Data Analytics, Payments Gateway, Strategy.
Valoda eng
Gads 2018
Darba augšupielādes datums un laiks 09.05.2018 22:04:52