Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmumu un organizāciju vadīšana |
Nosaukums |
Jaunu lietotāju piesaistīšanas stratēģija mobilās aplikācijas spēlei “Bacterial Takeover" |
Nosaukums angļu valodā |
New User Acquisition Strategy for Mobile Game "Bacterial Takeover" |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
Valters Kaže |
Recenzents |
I.Eglīte |
Anotācija |
Maģistra darba tēma latviešu valodā ir “Jaunu lietotāju piesaistīšanas stratēģija mobilās aplikācijas spēlei Bacterial Takeover”.
Bacterial Takeover spēle tika izlaista 2017 un izrādījās ļoti veiksmīgs produkts, kas tuvāko mēnešu laikā spēja piesaistīt ievērojamu skaitu jaunu lietotāju.
Spēlei izdevās esošos lietotājus iegūt bez papildus izmaksām, bet tai nav izdevies sasniegt ievērojamu tirgus daļu esošajā spēļu kategorijā. Uzņēmuma mērķis 2018. gadā ir koncentrēties uz jaunu lietotāju piesaisti caur maksas kanāliem, un šim mērķim tiks novirzīti 30% no pašreizējiem spēļu ieņēmumiem.
Maģistra darba mērķis ir izstrādāt lietotāju piesaistes stratēģiju spēlei ar pozitīvu ieguldījumu atdevi, ņemot vērā uzņēmuma pašreizējās spējas.
Maģistra darbā tiek analizēta mobilo spēļu industrija, uzņēmuma iekšējā un ārējā vide, tirgus lielums un galvenie konkurenti. ARM modelis, kas sastāv no lietotāju piesaistīšanas, monetizācijas un saglabāšanas, lai aprakstītu lietotāju piesaistes procesu. Papildus spēle tiek analizēta izmantojot mārketinga kombinācijas elementus. Lai iegūtu sīkāku ieskatu spēles esošo lietotāju ienesīgumā, tiek aplūkoti 295 959 spēlētāju dati, kas reģistrēti no 2018. gada 1. līdz 31. janvārim, un tiek aprēķināta spēlētāja mūža ienesīgums, piesaistes ilgums un vidējais ienesīgums no maksājoša spēlētāja, kā arī tiek veikta šo datu salīdzina ar nozares standartiem.
Lai izstrādātu lietotāju piesaistes stratēģiju, maģistra darbā tiek izmantota svērtā SVID matrica, kurā apzināti galvenie ārējie un iekšējie faktori, kas ir arī galvenie stratēģijas izvēles virzītāji. Tiek piedāvāts izvēlēties jauktu lietotāju piesaistes stratēģiju, kurā galvenais uzsvars ir uz jaunu lietotāju piesaisti caur Facebook, kur uzņēmumam jau ir pieredze. Lai ilgtermiņā spētu saglabāt konkurētspējīgu lietotāju piesaisti un pozitīvu investīciju atdevi, uzņēmumam ir jāpalielina lietotāju ienesīgums caur monetizāciju un piesaisti spēlei. |
Atslēgas vārdi |
lietotāju piesaiste, spēle, lietotāju stratēģija, lietotāju piesaiste Facebook |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
user acquisition, user retention, user monetisation, acquisition strategy |
Valoda |
eng |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
09.05.2018 15:59:37 |