Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Vadīšana starptautiskos uzņēmumos
Nosaukums Zīmola Identitāte: Analīze par uņēmumu vadītāju lēmuma pieņemšanas procesu sākt izmantot mākoņdatošanas Zīmola vadlīnijas
Nosaukums angļu valodā Brand Identity: Analysis of Managerial Decision mMaking to Adopt Cloud-Based Brand Guidelines
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs Jānis Grēviņš
Recenzents A,Dzedons
Anotācija Šī bakalaura darba temats ir “Klientu vēlmes attiecībā uz TV pārraides aplikācijām Latvijā”. Bakalaura darba galvenais mērķis ir noskaidrot, kādas ir klientu vēlmes attiecībā uz TV pārraides aplikācijām Latvijā un analizēt izplatītākās vēlmes. Darba teorētiskajā daļā apskatīta televīzijas attīstība, galvenie TV pārraižu aplikāciju pakalpojumu sniedzēji Latvijas un starptautiskajā tirgū un nākotnes prognozes TV pārraižu aplikāciju attīstībā, kā arī patērētāju un klientu vēlmju veidošanās, to veidi un iespējas ietekmēt vēlmju veidošanos. Darba empīriskajā daļā tiek veikta aptauja 18 – 30 gadus vecu patērētāju vidū, lai uzzinātu viņu vēlmes attiecībā uz TV pārraides aplikācijām Latvijā. Aptaujas analizēšanai izmantota deskriptīvā metode. Aptaujas dati iegūti interneta vidē, savukārt teorētiskās daļas dati iegūti no zinātniskām publikācijām un interneta avotiem. Aptaujas rezultātā secināts, ka nozīmīgākās klientu vēlmes attiecībā uz TV pārraides aplikācijām Latvijā ir iespēja skatīties TV pārraides bez reklāmām un iespēja piekļūt plašam filmu un seriālu klāstam labā kvalitātē. 73% aptaujāto cilvēku jau izmanto interneta TV pārraižu piedāvātās iespējas. Bakalaura darbā kopā izmantots 51 avoti, tas sastāv no 49 lapām. Darbs ir rakstīts angļu valodā.
Atslēgas vārdi Klientu Vēlmes
Atslēgas vārdi angļu valodā Customer Expectations
Valoda eng
Gads 2018
Darba augšupielādes datums un laiks 03.04.2018 15:14:00