Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Investīciju atdeves analīze publicitātei Latvijā |
Nosaukums angļu valodā |
Analysis of the Return on Invest in Publicity in Latvia |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
J.Grēviņš, I.Muzikante, J.Turner, K.Agarwal |
Recenzents |
|
Anotācija |
Šīs darbs tiek veltīts analīzei par ienesīgumu no ieguldījumiem Latvijas publikācijās. Kā rezultātā šajā darbā Jūs uzzināsiet, kas ir publikācija, kā tā atšķiras no reklāmas, kādos avotos tā tiek publicēta un kādi no tiem dod labākos rezultātus. Es nolēmu apskatīt jautājumu par investīciju atgriešanu publikācijās, par piemēru ņemot sociālos tīklus, televīziju un visus blogerus. Lai uzzinātu, kura no šīm jomām ir daudz izdevīgāka priekš investīcijām, esmu uztaisījis rakstisku aptauju, kurā piedalījās simts respondentu. Šīs aptaujas rezultātus var atrast manā darbā. Dati, kurus es saņēmu no šī pētījuma, ir tikai viena no lietām, ko es izmantoju, lai nonāktu pie maniem secinājumiem un atbildētu uz jautājumu, kas tiek pētīts. Esmu veicis lielu literatūras pētījumu, izpētot vairāk nekā piecdesmit avotus, kas ietver statistikus datus, pētījumus par līdzīgiem tematiem un līdzīgus pētījumu jautājumus, kā arī es izmantoju mārketinga rakstus un pētījumus. Turklāt, es esmu veicis empirģisku analīzi par šiem datiem un noskaidroju, kuri no tiem ir galvenie likumdevēji šajā jomā, un kādas ir galvenās tendences. Pateicoties savam pētījumam, es varu atbildēt uz jautājumu: "Vai ir jāiegulda nauda publikācijās?" Un kā tieši tas ir jādara. |
Atslēgas vārdi |
Investīciju atdeves analīze no publiski pieejamiem datiem Latvijā |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Analysis of the Return on Investment from Publicity in Latvia |
Valoda |
eng |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.04.2018 12:24:37 |