Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Kompānijas vadītāja personīgās reputācijas ietekme uz kompānijas reputāciju un tēlu |
Nosaukums angļu valodā |
CEO Influence on Corporate Reputation and Corporate Image |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
J.Grēviņš, I.Muzikante, J.Turner, K.Agarwal |
Recenzents |
K.J.Ātrens |
Anotācija |
Abstract
Musdienās, jebkura kompānija pasaulē piedalās un konkurē globālā tirgū. Tehneloģijas mainās katru dienu un izveidot labus un konkurētspējīgus produktus ir kļuvis relitīvi viegli. Tāpēc kompānijas meklē dažādas iespējas, lai būtu pārākas savā industrijā. Šis ir iemesls, kāpēc zīmola reputācija un imidžs ir neatņemama konkurētspējas sastāvdaļa. Daļa kompāniju, kā piemēram Sacex (Elons Musks), Apple (Stīvs Džobs), Microsoft (Bills Geits) un citas kompānijas ar savu piemēru parāda, kā veidot zīmola reputāciju un imidžu izmantojot uzņēmuma vadītāja reputāciju un personīgo tēlu..
Šajā darbā autors atbild uz jautājumu, vai Vadītāja personīgā reputācija tiešām ietekmē un veido kompānijas reputāciju caur dažādiem mediju kanāliem Latvijā. Šajā darbā tika pētīta “Z paaudze”, kas ir cilvēki vecumā no 19 - 28 gadiem, kuri turpmākajos gados kļūs par galveno patērētāju grupu Latvijā.
Autors veica aptaujas atbilžu analīzi. Šajā aptaujā respondentiem bija jāvērtē lielas pērtikas preču kompānijas tēls un tās reputācija. Pēc tam respondentiem tika dota iespēja iegūt kompānijas vadītāja tēlu pasliktinoša informācija un kompānija tika novērtēta vēlreiz. Tika novērtēta arī šīs informācijas izplates kanālu efektivitāte.
Aptauja tika analizēta nosakot vidējās atbildes vērtības izmaiņu starp pirms un pēc papildu informācijas atbildēm. Autors secina, ka vadītāja reputācija tieši ietekmē kompānijas zīmola reputāciju un tēlu. Tas nozīmē, ka kompānijas vadītājs gan pasīvi, gan aktīvi var celt vai iznīcināt kompānijas reputāciju. Autors arī secina, ka visefektīvākais kanāls informācijas izplatei ir TV ziņas, kas ir vizuāls un audio apvienojums.
Darbs ir rakstīts angļu valodā. Darbam ir četri pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
Vadītāji kompānijas reputācija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
CEO corporate image |
Valoda |
eng |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.04.2018 10:59:44 |