Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Elva DMS produktu stratēģijas analīze |
Nosaukums angļu valodā |
Analysis of Elva DMS Product Strategy |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
J.Grēviņš, I.Muzikante, J.Turner, K.Agarwal |
Recenzents |
I.Jākobsone |
Anotācija |
ABSTRACT (IN LATVIAN)
Bakalaura “Elva DMS Produkta Stratēģijas Analīze” izveidots angļu valodā un tā galvenais izpētes jautājums ir – Kā klientu apkalpošana, sistēmas kvalitāte un izcenojums ietekmē klientu uzskatus par Uzņēmuma Resursu Plānošanas sistēmām auto industrijā?
Autocentru Vadības Sistēmas ir nepieciešamas lielākajai daļai autocentru, auto servisiem, reserves detaļu veikaliem un citiem uzņēmumiem auto industrijā, tādēļ ir nepieciešams izprast galvenās problēmas, kas piemīt pašreizējām sistēmām, un kā tiek pieņemts lēmums iegādāties šādu sistēmu.
Šis darbs aplūko galvenos aspektus pēc kurus aplūko potenciālie klienti pirms izvēlas iegādāties autocentru vadības sistēmu, un kā Elva DMS iespējams uzlabot savu produktu.
Vairākas intervijas tika sastādītas ar Elva DMS klientiem un partneriem, kā arī ar mākoņu serveru konsultantu un autocentra vadītāju. Iegūtā informācija tika analizēta un salīdzināta ar iegūto informāciju no internet pieejamajiem resursiem.
Pētījuma rezultāti norāda uz to ka zīmola atpazīstamība, popularitāte, klienta uzskati un sistēmas funkcionalitāte ir galvenie faktori kas ietekmē to kā lēmums iegādāties šādu sistēmu tiek pieņemts. Vairākums klientu meklē sistēmu kas būtu standartizēta, bet piedāvātu iespēju par papildus samaksu pievienot paplašinājumus, kas specializētu sistēmu klientu vajadzībām.
Rezultāti liecina, ka Elva DMS izveidotais risinājums, kaut gan pašlaik ir konkurētspējīgs tirgū, ir veidots uz novecojušas sistēmas bāzes, kas ierobežo iespēju uzņēmumam augt nākotnē. Šī iemesla dēļ ir ieteicams turpmākās investīcijas novirzīt citiem risinājumiem un nelikt īpašu uzmanību uz šo autocentru vadības sistēmu.
Darbs iekļauj 5 tabulas, 16 attēlus, 27 bibliogrāfiskos nosaukumus un 6 pielikumus. |
Atslēgas vārdi |
Elva DMS Produkta Stratēģijas Analīze |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Analysis of Elva DMS Product Strategy |
Valoda |
lv |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.04.2018 10:32:07 |