Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Audita industrijas tēls kā darba devējam starp augstskolu studentiem Latvijā |
Nosaukums angļu valodā |
Employer Brand Image of Audit Industry among University Students in Latvia |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
J.Grēviņš, I.Muzikante, J.Turner, K.Agarwal |
Recenzents |
M.Asdaghi |
Anotācija |
Izstrādātā bakalaura darba temats ir “Audita industrijas tēls kā darba devējam starp augstoskolu studentiem Latvijā”. Bakalaura darbs izstrādāts angļu valodā, iekļaujot četras tabulas, sešas figūras un vienu pielikumu.
Darba devēja tēls mūsdienās ir viens no nozīmīgākajiem faktoriem kuram kompānijai jāpievērš liela uzmanība. Tas nosaka, vai kompānija spēs savai komandai piesaistīt jaunus, talantīgus profesionāļus un noturēt esošos darbiniekus. Spēcīgs darba devēja tēls samazina personāla piesaistes izmaksas un darbinieku rotāciju. Kompānijām ir svarīgi apzināties veidus kā publicēt to ko viņi var piedāvāt, jo ne visai inforācijai darba meklētāji pievērš vienlīdz lielu nozīmi. Īpaši svarīgi kompānijām mūsdienās ir izzināt milēniuma paaudzes cilvēkus, jo lielākais darba ņēmēju skaits ir tieši no šīs paaudzes. Milēniuma paaudzes cilvēki vairāk koncentrējas uz materiālām vērtībām, mazāk domā kā dot labumu sabiedrībai, un ir vairāk orientēti sevis attīstībai.
Darba devēja tēls ir salīdzinoši jauns temats. Aktuāli pasaulē to sāka apzināt 1990.gados, taču Latvijā par to tiek runāts pēdējos aptveni 5-8 gadus. Darba izstrādei tika vākti materiāli no grāmatām, žurnāliem un pētijumiem veiktiem visā pasaulē. No ievāktās informācijas tika izstrādāta atbilstoša aptauja šim tematam. Pētijumā piedalījās Rīgas Biznesa Skolas, Stokholmas Ekonomikas augstkolas Rīgā un Rīgas Juridiskās augstskolas studenti. Tika iegūti vērtīgi dati par viņuprāt uzticamākajiem kādas kompānijas informācijas iegūšanas veidiem. Kā arī kritēriji pēc kuriem viņi izvēlas darba devēju un cik pievilcīgi ir audita kompāniju kritēriji nākotnes darba ņēmējam. |
Atslēgas vārdi |
Darba devēja tēls, audita industrija, milēniuma paaudze |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Employer Brand image, Millennials, Audit industry |
Valoda |
eng |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.04.2018 10:15:42 |