Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Dažādu mediju kanālu analīze, veidojot uzņēmuma tēlu |
Nosaukums angļu valodā |
Analysis of Different Media Channels in Building Corporate Image |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
J.Grēviņš, I.Muzikante, J.Turner, K.Agarwal |
Recenzents |
K.J.Ātrens |
Anotācija |
Bakalaura darba nosaukums ir “Dažādu mediju kanālu analīze, veidojot uzņēmuma tēlu”. Bakalaurs tiek rakstīts angļu valodā. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kā dažādu mediju kanālu izmantošana no klientu puses ietekmē kompānijas uzņēmuma tēlu. Vai klientu mediju kanālu izmantošana neatkarīgi no citiem faktoriem spēj rezultātā ietekmēt uzņēmuma tēlu. Tiek pētīts, vai šie faktori – mediju kanāli un attieksme ir neatkarīgi faktori viens no otra. Vēl tiek pētīts, cik labi respondenti spēj atpazīt kompāniju izvīrzītās vērtības. Rezultāti kompānijām palīdzēs saprast, vai ir nepieciešamība vairāk pievērst uzmanību saturam, nekā mediju kanālam.
Analīzē tiek izmantota izpētes metode, aprakstošā statistika, korelācija un “Chi-squared” tests neatkarībai. Materiāli tiek vākti no dažādiem pētījumu darbiem. Rezultāti parāda, ka apgalvojumi, kuri izmantoti, lai iegūtu kopēju attieksmi par kompāniju, korelē savās starpā un var tikt apvienoti vienā faktorā turpmākai izpētei. Mediju kanāli un attieksme kā faktori ir neatkarīgi viens no otra. Kā arī resultāti rāda, ka kopumā cilvēki nespēj atpazīt kompānijas vērtības, 80% gadījumu izvēloties nepareizās kompānijas vērtības anketā.
Autore secina, ka uzņēmuma tēls var tikt ietekmēts dažādu faktoru dēļ, bet mediju kanālu izmantošana netkarīgi no citiem faktoriem to neietekmē. Kā viens no ietekmējošiem faktoriem var būt kompānijas vērtībām, kuras tika pētītas arī šajā darbā. Pēc šī pētījuma, var secināt, ka cilvēki nepietiekami zina un spēj atpazīt kompānijas vērtības.
Bakalaura darba izpētei tiek izmantoti dažādi pielikumi : 11 tabulas un 11 figūras. Aptaujāti tiek 137 cilvēki no dažādām vecuma grupām un analizētas ir 4 kompānijas – 2 telekomunikāciju un 2 vairumtirdzniecības. |
Atslēgas vārdi |
mediju kanāli, uzņēmuma tēls |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
media channels, corporate image |
Valoda |
eng |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.04.2018 00:41:26 |