Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Intelektuāla dialoga robotu izstrāde universitātes administratīvām pakalpēm |
Nosaukums angļu valodā |
Development of an intelligent chatbot for University administrative services |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Jānis Grundspeņķis |
Recenzents |
Gundars Alksnis |
Anotācija |
Šī darba galvenais mērķis ir izstrādāt viedu tērzēšanas robota sistēmu čatbots, kas sniedz kvalitatīvas un operatīvas atbildes uz ārzemju studentu jautājumiem. Rudens uzņemšanas laikā ārzemju studentu koordinatori ir nodarbināti ar milzīgu apjomu administratīvo pakalpojumu. Lai mazinātu koordinatoru slodzi, kā arī sniegtu studentiem tūlītējas atbildes, tika izveidots tērzēšanas robots Janisbot. Tas ir ieprogrammēts atbildēt uz dažādu tematu jautājumiem, piemēram, par kursa uzbūvi, uzņemšanas un vīzas procedūrām utt. Tas darbojas kā virtuāls asistents 24/7. Lai izstrādātu Janisbot, tika izmantoti IBM Watson sarunas pakalpojumi kopā ar dabiskās valodas apstrādi (NLP) un mašīnmācīšanas metodēm. Janisbot spēj atpazīt jautājumus, kuros ir tipogrāfiskas vai gramatiskas kļūdas, kā arī nepareiza teikuma uzbūve. |
Atslēgas vārdi |
Janisbot, NLP, mašīntulkošana, IBM Watson, Slack, ārvalstu studentu nodaļa, chatbot, algoritms |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Janisbot, NLP, Machine Learning, IBM Watson, Slack, Foreign student department, chatbot, algorithm |
Valoda |
eng |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
23.01.2018 08:56:23 |