Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
3D personāža modelēšana un animācija |
Nosaukums angļu valodā |
3D Character Modeling and Animation |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
AADG pr.gr. lekt. M.Alekseičevs |
Recenzents |
|
Anotācija |
Darbā ir aprakstīti 3D modelēšanas, teksturēšanas un animācijas principi. Teorētiska
daļā tika apskatīti 3D grafikas pamatjēdzieni: projicēšana, 3D objektu sastāvdaļas,
ģeometriskas transformācijas, virsmas īpašības. Arī darbā ir apskatīti modelēšanas metodes,
tekstūru karšu iedalījums un materiālu tipi, scēnu apgaismošanas teorija, personāžu
animēšanas metodes un renderēšanas teorija.
Praktiskā daļā ir aprakstīts 3D personāža izveidošanas process: personāžā modelēšana,
teksturēšana, sagatavošana animācijai un animācija, ka arī scēnas atmosfēras izveidošana.
Praktiskā daļā tiek pielietotas teorētiskā daļā aprakstītas metodes. Rezultātā tika iegūta
animācijas filma.
Darbā: 94 lpp. teksts, 110 attēli, 1 tabula, 5 formulas un 23 nosaukumu informācijas
avoti. |
Atslēgas vārdi |
3D grafika; 3D personāžs; grafikas teorija; modelēšana; tekstūrēšna; apgaismojums; animācija; |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
3D graphics; 3D character; graphics theory; illumination; modelling; texturing; animation; |
Valoda |
lv |
Gads |
2010 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
18.04.2011 17:59:49 |