Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Ģeomātika
Nosaukums Automātiskās nivelēšanas lietošana punktu augstumu sasaitei
Nosaukums angļu valodā Application of Automatic Leveling to Geodetic Point Control
Struktūrvienība 24100 Transportbūvju institūts
Darba vadītājs J.Kaminskis
Recenzents
Anotācija Bakalaura darbā „Automātiskā nivelēšana punktu augstumu kontrolei dzelzceļa nozarē’’ ir aprakstīts sliežu ceļa garenprofila uzmērīšanas process ar vagonu-laboratoriju KVLP-2.1 iecirknī Ogre–Aizkraukle (pāra ceļš). Darbs sastāv no divām pamatdaļām: teorētiskās un praktiskās. Teorētiskā daļa sastāv no trim nodaļām. Pirmajā nodaļā sniegts ieskats par augstuma sistēmām, par nivelēšanas jēdzienu un to veidiem. Otrajā nodaļā ir aprakstīti automātiskas nivelēšanas veidi. Trešajā nodaļā ir aprakstīts vagons-laboratorija KVLP-2.1 un tā sliežu ceļa garenprofila uzmērīšanas sistēma. Praktiskajā daļā dots iecirkņa Ogre – Aizkraukle (pāra ceļš) atsevišķu punktu normālo augstumu salīdzinājums ar sliežu ceļa garenprofila pases datiem, kā arī parādīts vagona-laboratorijas KVLP-2.1 automātiskās nivelēšanas darba rezultāts. Bakalaura darba tēma ir aktuāla, jo izpētīta vagona-laboratorijas KVLP-2.1 automātiskās nivelēšanas funkcijas pielietošana dzelzceļa garenprofila punktu augstumu kontrolei. Autors izsaka pateicību Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūrai par sniegto informāciju par 1. klases VĢT punktu normāliem augstumiem BAS-77 sistēmā. Bakalaura darba kopējais apjoms ir 83 lapas, ievietoti 59 attēli un 21 tabulas, pievienots 1 pielikums. Izmantoti 11 literatūras un informācijas avoti.
Atslēgas vārdi automātiska nivelēšana, KVLP-2.1
Atslēgas vārdi angļu valodā automatic leveling, KVLP-2.1
Valoda lv
Gads 2018
Darba augšupielādes datums un laiks 14.01.2018 20:46:20