Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Ģeomātika |
Nosaukums |
Automātiskās nivelēšanas lietošana punktu augstumu sasaitei |
Nosaukums angļu valodā |
Application of Automatic Leveling to Geodetic Point Control |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
J.Kaminskis |
Recenzents |
|
Anotācija |
Bakalaura darbā „Automātiskā nivelēšana punktu augstumu kontrolei dzelzceļa nozarē’’
ir aprakstīts sliežu ceļa garenprofila uzmērīšanas process ar vagonu-laboratoriju KVLP-2.1
iecirknī Ogre–Aizkraukle (pāra ceļš). Darbs sastāv no divām pamatdaļām: teorētiskās un
praktiskās. Teorētiskā daļa sastāv no trim nodaļām. Pirmajā nodaļā sniegts ieskats par augstuma
sistēmām, par nivelēšanas jēdzienu un to veidiem. Otrajā nodaļā ir aprakstīti automātiskas
nivelēšanas veidi. Trešajā nodaļā ir aprakstīts vagons-laboratorija KVLP-2.1 un tā sliežu ceļa
garenprofila uzmērīšanas sistēma. Praktiskajā daļā dots iecirkņa Ogre – Aizkraukle (pāra ceļš)
atsevišķu punktu normālo augstumu salīdzinājums ar sliežu ceļa garenprofila pases datiem, kā arī
parādīts vagona-laboratorijas KVLP-2.1 automātiskās nivelēšanas darba rezultāts.
Bakalaura darba tēma ir aktuāla, jo izpētīta vagona-laboratorijas KVLP-2.1 automātiskās
nivelēšanas funkcijas pielietošana dzelzceļa garenprofila punktu augstumu kontrolei.
Autors izsaka pateicību Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūrai par sniegto
informāciju par 1. klases VĢT punktu normāliem augstumiem BAS-77 sistēmā.
Bakalaura darba kopējais apjoms ir 83 lapas, ievietoti 59 attēli un 21 tabulas, pievienots 1
pielikums. Izmantoti 11 literatūras un informācijas avoti. |
Atslēgas vārdi |
automātiska nivelēšana, KVLP-2.1 |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
automatic leveling, KVLP-2.1 |
Valoda |
lv |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
14.01.2018 20:46:20 |