Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Transportbūves |
Nosaukums |
“Turbo rotācijas apļu ieviešana Latvijā, balstoties uz Eiropas pieredzi” (“Autoceļa A13 km 11,00 - 14,08 pārbūve”) |
Nosaukums angļu valodā |
“Introducing the Turbo Roundabouts in Latvia Based on the European Experience” (“Reconstruction of Road A13 km 11,00 - 14,08”) |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
A.Zariņš |
Recenzents |
N.Kalniņš, SIA "PRO VIA" valdes loceklis |
Anotācija |
Anotācija
Bakalaura darbs ar inženierprojektu sastāv no divām daļām - pirmā daļa ir bakalaura darbs, otrā daļa ir inženierprojekts.
Bakalaura darba tēma „Turbo rotācijas apļu ieviešana Latvijā, balstoties uz Eiropas pieredzi”. Bakalaura darbs izstrādāts ar mērķi - pamatot turbo rotācijas apļu efektivitāti un to ieviešanas nepieciešamību Latvijā. Darbs satur teorētisko un praktisko daļu. Teoretiskajā daļā tika apkopoti un tulkoti raksti par Turbo rotācijas apļiem dažādās Eiropas valstīs. Praktiskajā daļā tika meklētas piemērotas vietas, kur Latvijā varētu izbūvēt turbo rotācijas apļus.
Inženierprojekta nosaukums: “Autoceļa A13 Krievijas robeža (Grebņeva) - Rēzekne - Daugavpils - Lietuvas robeža (Medumi) km 11,00 – 14,08 rekonstrukcija”. Inženierprojekts izstrādāts ar mērķi – uzlabot esošo situāciju. Darbā ietilpst satiksmes tehnisko rādītāju izvērtēšana, 2. variantu salīdzināšana, segas/ projektēšanas aprēķini, pilns darba apraksts un tehniskie rasējumi.
Bakalaura darba ar inženierprojektu apjoms – 134 lpp, 45 attēli un 31 tabula. Grafiskajā daļa ir 18 rasējumi. Izmantoto literatūras avotu skaits – 30. |
Atslēgas vārdi |
turbo rotācijas aplis A13 |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
turbo roundabouts A13 |
Valoda |
lv |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
10.01.2018 15:01:23 |