Anotācija |
Regresijas testēšana ir programmatūras testēšanas veids, kas tiek izpildīts, lai gūtu pārliecību, ka kodā veiktās izmaiņas nav ietekmējušas esošo funkcionalitāti un nav ieviesušas tajā kļūdas. Regresijas testēšana ir svarīgs programmatūras izstrādes posms, jo, veicot piegādi klientam, ir jābūt pārliecībai, ka nododamā programmatūra ir kvalitatīva, un, ka veicot izmaiņas esošajā funkcionalitātē, tās izpilde nerezultējas ar kļūdām. Regresijas testēšana ir laikietilpīga, kā arī tiešsaistes spēļu izstrādē eksistē funkcionalitāte, ko automatizēt nevar, tāpēc ir ir nepieciešamas regresijas testēšanas optimizācijas metodes, kas ļauj samazināt regresijas testu izpildes laiku un nodrošināt to, ka kļūdas tiek atrastas pēc iespējas ātrāk. Maģistra darba izstrādes laikā, tika izpētītas esošas regresijas testu uzlabošanas metodes, kā arī ieviestas jaunas metodes. Tika izvirzīts maģistra darba mērķis: izpētīt metodes, kā optimizēt regresijas testus, lai samazinātu to izpildes laiku uzņēmumā, kas nodarbojas ar tiešsaistes spēļu izstrādi. Tika izvirzīti sekojoši maģistra darba uzdevumi: apskatīt regresijas testu būtību un nozīmi, izpētīt regresijas testu optimizācijas metodes, izpētīt automatizācijas nozīmi regresijas testēšanā, izveidot optimizētas regresijas testēšanas metodes, izveidot optimizētu testkomplektu, izmantojot izveidotās metodes, veikt regresijas testus tiešsaistes spēlei pirms optimizācijas, pēc optimizācijas, un analizēt iegūtos rezultātus. Iegūtie rezultāti pēc regresijas testkomplekta optimizācijas apliecina, ka testu izpildes laika samazinājums var sasniegt pat 76% no sākotnējā izpildes laika. Maģistra darba apjoms: 106. lpp, 39. tabulas, 38. attēli, izmantoti 39 literatūras avoti. |