Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Dzelzceļa transports
Nosaukums Dīzeļvilciena DR1AC remonta sistēmas optimizācija
Nosaukums angļu valodā Diesel multiple unit train DR1AC maintenance system optimization
Struktūrvienība 25500 Transporta institūts
Darba vadītājs Jānis Eiduks, J.Strods
Recenzents AS "Pasažieru vilciens" Galvenā tehnologa nodaļas vadītājs Jevgenijs Pančenko
Anotācija Maģistra darbs Akots E. “Dīzeļvilciena DR1AC remonta sistēmas optimizācija” Rīgas Tehniskā universitāte 2017. gads. Darba apjoms 78 lpp, 24 attēli, 1 diagramma un 27 tabulas. Maģistra darba mērķis ir izpētīt modernizētā dīzeļvilciena DR1AC no jauna uzstādītos pamat agregātus – MTU firmas dīzeļdzinējs, DEUTZ firmas dīzeļdzinējs, ALMiG firmas kompresors , VOITH firmas ass reduktors, hidrostatikas sistēma, hidropārvads un lieljaudas kardānvārpsta. Darba izstrādes laikā tika izpētīta šo agregātu pašreizējā remonta un apkopju sistēma, kurā tika saskatītas nepilnības. Izpētot ražotāju instrukcijas tika secināts, ka agregāti nenostrādā tiem paredzēto resursu. Tiek secināts, ka apkopes tiek veiktas pārāk bieži pēc esošās sistēmas. Rezultātā uzņēmumam AS “Pasažieru vilciens” nākas nelietderīgi tērēt līdzekļus šo vilcienu apkopei un remontam. Izejot no secinātā ir izveidota jauna remonta un apkopes sistēma, kura balstās uz agregātu ražotāju noteiktajām vadlīnijām. Abu remonta sistēmu izmaksas tika salīdzinātas divu gadu periodā un tika noteikta starpība starp šīm sistēmām.
Atslēgas vārdi DR1AC, dīzeļvilciens, remonta sistēma, optimizācija, dzelzceļš
Atslēgas vārdi angļu valodā DR1AC, diesel train, repair system, optimization, railway
Valoda lv
Gads 2018
Darba augšupielādes datums un laiks 09.01.2018 13:12:58