Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Dzelzceļa transports |
Nosaukums |
Dīzeļvilciena DR1AC remonta sistēmas optimizācija |
Nosaukums angļu valodā |
Diesel multiple unit train DR1AC maintenance system optimization |
Struktūrvienība |
25500 Transporta institūts |
Darba vadītājs |
Jānis Eiduks, J.Strods |
Recenzents |
AS "Pasažieru vilciens" Galvenā tehnologa nodaļas vadītājs Jevgenijs Pančenko |
Anotācija |
Maģistra darbs Akots E. “Dīzeļvilciena DR1AC remonta sistēmas optimizācija” Rīgas Tehniskā universitāte 2017. gads.
Darba apjoms 78 lpp, 24 attēli, 1 diagramma un 27 tabulas.
Maģistra darba mērķis ir izpētīt modernizētā dīzeļvilciena DR1AC no jauna uzstādītos pamat agregātus – MTU firmas dīzeļdzinējs, DEUTZ firmas dīzeļdzinējs, ALMiG firmas kompresors , VOITH firmas ass reduktors, hidrostatikas sistēma, hidropārvads un lieljaudas kardānvārpsta.
Darba izstrādes laikā tika izpētīta šo agregātu pašreizējā remonta un apkopju sistēma, kurā tika saskatītas nepilnības. Izpētot ražotāju instrukcijas tika secināts, ka agregāti nenostrādā tiem paredzēto resursu. Tiek secināts, ka apkopes tiek veiktas pārāk bieži pēc esošās sistēmas. Rezultātā uzņēmumam AS “Pasažieru vilciens” nākas nelietderīgi tērēt līdzekļus šo vilcienu apkopei un remontam.
Izejot no secinātā ir izveidota jauna remonta un apkopes sistēma, kura balstās uz agregātu ražotāju noteiktajām vadlīnijām. Abu remonta sistēmu izmaksas tika salīdzinātas divu gadu periodā un tika noteikta starpība starp šīm sistēmām. |
Atslēgas vārdi |
DR1AC, dīzeļvilciens, remonta sistēma, optimizācija, dzelzceļš |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
DR1AC, diesel train, repair system, optimization, railway |
Valoda |
lv |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
09.01.2018 13:12:58 |