Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
Multiplikācijas filmas veidošana 3D vidē |
Nosaukums angļu valodā |
Animation Film Creation in 3D Environment |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
AADG pr.gr. lekt. M. Alekseičevs |
Recenzents |
|
Anotācija |
Bakalaura darbā tiek aprakstīts animācijas filmas veidošanas process 3DS Max vidē.
Darba ietvaros tiek apskatīts 3D personāža jēdziens, 3D personāža modelēšana un to
veidi, materiālu rediģēšana, dažādi tekstūras karšu iestādījumi, ka arī materiālu uzklāšanas
process, apgaismojums un tā ietekme uz vizualizēšanas procesu, detalizēti aplūkoti dažādi
modifikatori.
Darba praktiskajā daļa tiek aprakstīts konkrēta personāža modelēšanas process,
personāža skeleta veidošana un skeleta iestādīšana animācijai, ārējas scēnas veidošana un
personāža animācija pēc atslēgas kadriem.
Galīgā rezultātā iegūta animācijas filma.
Bakalaura darbā ir 80 lappuses, 74 attēli un 27 informācijas avoti. |
Atslēgas vārdi |
3D personāžs; modelēšana; teksturēšana; rigging; skinning; animācija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
3D character; modeling; texturing; rigging; skinning; animation |
Valoda |
lv |
Gads |
2010 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
18.04.2011 17:58:31 |