Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Dzelzceļa elektrosistēmas
Nosaukums Pārmiju pievada tālvadība, izmantojot bezvadu tehnoloģijas
Nosaukums angļu valodā Switch remote control using wireless technologies
Struktūrvienība 25500 Transporta institūts
Darba vadītājs Aleksejs Vasiļjevs
Recenzents RTU M.sc.ing., doktorants Vladimirs Skudnovs
Anotācija Bakalaura darbā ir aprakstītas mazdarbīgo dzelzceļa ceļu posmu un manevru rajonu iespējamās modernizācijas metodes ar drošības paaugstināšanu uz dotajiem ceļu posmiem, kā arī tiek apskatītas šīm nolūkam piemērotas modernas mikroprocesoru sistēmas, piedāvāts šo sistēmu salīdzinājums. Katras apskatītās sistēmas pamata parametri un raksturīgas pazīmes ir detalizēti izskatītas un apkopotas priekšrocību un trūkumu novērtēšanai. Piedāvātais materiāls sniedz teorētiskās zināšanas, kuras tiek izmantotas vajadzīgās aparatūras izvēlē, izvērtējot modernizācijas iespējas. Mazdarbīga ceļa posma modernizācijas aptuvenas tāmes aprēķins tika veikts, izejot no pieejamajiem datiem par aparatūras cenām un darbu izmaksām. Sistēmu salīdzinājuma un aprēķinu rezultāti ir adaptēti un turpmāk var tikt izmantoti esošo mazdarbīgo dzelzceļa posmu vai manevru rajonu modernizācijas projektos. Bakalaura darba pamattekstā ir 63 lappuses, 37 attēli, 9 tabulas. Izmantoti 15 literatūras avoti.
Atslēgas vārdi dzelzceļš, pārmija, manevru kolonpults, tālvadība, Siemens SwitchGuard DPC, Alstom Hydra-Switch
Atslēgas vārdi angļu valodā railway, railroad switch, EOW, remote control, Siemens SwitchGuard DPC, Alstom Hydra-Switch
Valoda lv
Gads 2018
Darba augšupielādes datums un laiks 09.01.2018 11:40:40