Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Dzelzceļa elektrosistēmas |
Nosaukums |
Pārmiju pievada tālvadība, izmantojot bezvadu tehnoloģijas |
Nosaukums angļu valodā |
Switch remote control using wireless technologies |
Struktūrvienība |
25500 Transporta institūts |
Darba vadītājs |
Aleksejs Vasiļjevs |
Recenzents |
RTU M.sc.ing., doktorants Vladimirs Skudnovs |
Anotācija |
Bakalaura darbā ir aprakstītas mazdarbīgo dzelzceļa ceļu posmu un manevru rajonu iespējamās modernizācijas metodes ar drošības paaugstināšanu uz dotajiem ceļu posmiem, kā arī tiek apskatītas šīm nolūkam piemērotas modernas mikroprocesoru sistēmas, piedāvāts šo sistēmu salīdzinājums.
Katras apskatītās sistēmas pamata parametri un raksturīgas pazīmes ir detalizēti izskatītas un apkopotas priekšrocību un trūkumu novērtēšanai. Piedāvātais materiāls sniedz teorētiskās zināšanas, kuras tiek izmantotas vajadzīgās aparatūras izvēlē, izvērtējot modernizācijas iespējas. Mazdarbīga ceļa posma modernizācijas aptuvenas tāmes aprēķins tika veikts, izejot no pieejamajiem datiem par aparatūras cenām un darbu izmaksām.
Sistēmu salīdzinājuma un aprēķinu rezultāti ir adaptēti un turpmāk var tikt izmantoti esošo mazdarbīgo dzelzceļa posmu vai manevru rajonu modernizācijas projektos.
Bakalaura darba pamattekstā ir 63 lappuses, 37 attēli, 9 tabulas. Izmantoti 15 literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
dzelzceļš, pārmija, manevru kolonpults, tālvadība, Siemens SwitchGuard DPC, Alstom Hydra-Switch |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
railway, railroad switch, EOW, remote control, Siemens SwitchGuard DPC, Alstom Hydra-Switch |
Valoda |
lv |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
09.01.2018 11:40:40 |