Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmumu un organizāciju vadīšana |
Nosaukums |
Digitālā mārketinga tendences mārketinga komunikācijas un stratēģijas izveidošanai |
Nosaukums angļu valodā |
Digital Marketing Trends for Marketing Communication and Marketing Strategy |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
K.Kuzikovs |
Recenzents |
V.Kaže |
Anotācija |
Maģistra darbs “Digitālā mārketinga tendences mārketinga komunikācijas un stratēģijas izveidošanai” ir veltīts piecu galveno digitālā mārketinga apakškategoriju analīzei, proti, sociālo mediju mārketingam, PPC mārketingam, displeja un dabīgās (native) reklāmas kampaņām, pašu mediju (owned) mārketingam un programmatic reklāmas kampaņām.
Digitālais mārketings ir šobrīd visstraujāk augošā mārketinga nozare, turklāt tā mainās ļoti strauji. Šobrīd daudzi mārketinga profesionāļi nav pietiekoši kompetenti digitālā mārketinga specifikā un jaunākajos trendos. Tā rezultātā tiek pieņemti neprofesionāli lēmumi par digitālo komunikāciju, budžeta un darba apjoma sadalījumu starp mārketinga aktivitātēm, tiek realizēti neefektīvi un novecojuši risinājumi. Šādas rīcības rezultātā augstas komunikācijas konkurences apstākļos uzņēmuma pārdošanas rezultāti ilgtermiņā kritas, zīmola atpazīstamība un novērtējums samazinās.
Šis maģistra darbs ir veltīts aktuālo trendu analīzei, labāko piemēru apskatam, Latvijas 6 reklāmdevēju digitālās komunikācijas analīzei, un rekomendāciju sniegšanai efektīvākai un modernākai digitālajai komunikācijai.
Šis maģistra darbs ir sagatavots angļu valodā un tā sagatavošanai ir izmantoti interneta resursi, sociālo mediju platformu analīze, digitālā mārketinga analīzes rīki interneta vidē, kā arī ekspertu konsultācijas.Darbs kopumā sastāv no 126 lappaspusēm, 81 attēla, 6 tabulām un 6 grafikiem. |
Atslēgas vārdi |
Digital marketing, marketing strategy, marketing tactics, social media marketing, PPC marketing, owned media, programmatic ads, marketing trends, display ads. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Digitālais mārketings, mārketinga stratēģija, mārketinga taktika, sociālo mediju mārketings, PPC mārketings, pašu mediji, reklāmas kampaņas internetā. |
Valoda |
eng |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
06.01.2018 17:32:36 |