Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Transportbūves |
Nosaukums |
“Satiksmes negadījumu prognozēšanas metodika” (“Autoceļa P49 Kārsava - Ludza - Ezernieki posma km 16.79 - 25.29 segas pastiprināšana”) |
Nosaukums angļu valodā |
“Methodology of Traffic Accident Forecasting” (“Pavement Reinforcement of the Motorway P49 Karsava - Ludza - Ezernieki Section km 16.79 - 25.29”) |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
R.Kivliņš |
Recenzents |
|
Anotācija |
ANOTĀCIJA
Bakalaura darbs „Satiksmes negadījumu prognozēšanas metodika” tika izstrādāts ar mērķi, lai rastu ceļa satiksmes negadījuma sakarības atkarībā no satiksmes intensitātes un ceļa kvalitātes.
Par pamatu bakalaura darba izstrādei tika ņemta VAS „Ceļu satiksmes drošības direkcija” sniegtā informācija par ceļu satiksmes negadījumiem laika posmā no 2008. līdz 2016. gadam, kā arī VAS „Latvijas Valsts ceļi” sniegtā informācija par satiksmes intensitāti un seguma stāvokli valsts autoceļos (galvenajos, reģionālajos, vietējos) laikā no 2006. līdz 2016. gadam. Pēc iegūtās informācijas apkopošanas un analīzes tika gūts vispārīgs priekšstats par ceļu satiksmes negadījumiem.
Inženierprojekta tēmas nosaukums ir „Autoceļa P49 Kārsava – Ludza – Ezernieki posma km 16.79 – 25.29 segas pastiprināšana”. Būvprojektā ceļa segas konstrukcija tiek pārbūvēta daļēji, jo visā posmā netiek izbūvēta salizturīgā/drenējošā kārta, bet gan reciklēts esošais asfaltbetona maisījums piejaucot tam klāt jaunu minerālmateriālu, lai sasniegu nepieciešamo granulometriju. Iespēju robežās esošie plāna un garenprofila elementi tiek veidoti atbilstoši Latvijas Valts standartiem, maksimāli izmantojot esošo ceļa segas konstrukciju, vietās, kur garenprofila vai plāna elementi neatbilst standarta noteiktajām prasībām tiek uzlabota satiksmes drošība ar ceļa zīmju palīdzību. Rezultātā tiek iegūts projekts, kurš nodrošina 20 gadu perspektīvajai satiksmes intensitātei un sastāvam, atbilstošu nestspējas ceļa segu, satiksmes drošību un komfortu.
Bakalaura darba un inženierprojekta kopapjoms:
Lapaspušu skaits: 287
Attēlu skaits: 35
Tabulu skaits: 24
Izmantotās literatūras avotu skaits: 39
Pielikumi: 2
Rasējumi: 32 |
Atslēgas vārdi |
Satiksmes negadījumu prognozēšanas metodika |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Traffic Accident Forecasting Methodology |
Valoda |
lv |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
01.01.2018 21:52:50 |