Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Zīmolu vadības un tās globalizācijas procesa analīze
Nosaukums angļu valodā Analysis of Brand Management and its Globalization Process
Struktūrvienība 02A00 Ārzemju studentu departaments
Darba vadītājs Leonards Budņiks
Recenzents Ieva Andersone
Anotācija Okan Kayrak F. Zīmolu vadības un tās globalizācijas procesa analīze: Bakalaura darbs / F. Okans Kayraks, prof. Drecs Leonards Budniks - Rīga: Rīgas Tehniskā universitāte, Inženier ekonomikas un vadības fakultāte, Ārzemju studentu katedra, 2017. gada bakalaura programma "Uzņēmējdarbība un vadība". Bakalaura darbs ir rakstīts angļu valodā. Bakalaura darba apjoms ir 50 lappuses (neskaitot pielikumu). Tas ietver ievadu, analītiskās un praktiskās daļas, secinājumus un bibliogrāfiju. Bibliogrāfija sastāv no 27 informācijas avotiem. Bakalaura darbs satur 25 figūras, 10 tabulas un 1 pielikumu. Teoretisks daļa ietver desmit nodaļas, kas saistītas ar zīmola definīciju un to vēsturi, tās būtību, atšķirībām starp produktu un zīmolu; zīmola vadība un tās attīstības koncepcija; globalizācijas procesa un pasaules tirgus stratēģiju analīze. Praktiskajā daļā ir divas nodaļas, kas ietver Xiaomi zīmola jēdzienu, tā ideoloģiju un augstāko vadību; Xiaomi uzņēmējdarbības modeļa struktūra; Xiaomi zīmola globalizācija Turcijas tirgū un tās izmaksas. Iegūtie rezultāti no socioloģiskajiem pētījumiem par zīmola globalizāciju Turcijas tirgū var izmantot tirgotāji kā datu bāze. Autors ir organizējis tiešsaistes kritiskos datus un ir aprēķinājis Xiaomi zīmola globalizāciju, pamatojoties uz iegūtajiem rezultātiem. Visi statistikas dati un kvantitātes, kas tika aprakstītas šajā bakalaura darbā, ir iekļauti. Pētījumu periods 2014.-2017.
Atslēgas vārdi Branding, brand management, globalization
Atslēgas vārdi angļu valodā Branding, brand management, globalization
Valoda eng
Gads 2017
Darba augšupielādes datums un laiks 22.12.2017 08:34:55