Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Mobilās aplikācijas attīstība tūrismam
Nosaukums angļu valodā Mobile application development for trevelers
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Vladimirs Šatrevičs
Recenzents Leonards Budņiks
Anotācija Bakalaura darba tēma: "Mobilo lietojumprogrammu izstrāde ceļotājiem". Bakalaura darba mērķis ir mobilās programmas izstrāde. Bakalaura darba priekšmets. Darba tēma ir izstrādāt jaunu produktu kā mobilo lietojumprogrammu "Be a Dot". Šī dokumenta mērķis ir izstrādāt jaunu produktu, lai tas būtu individuāli pretstatā citām, jau esošajām lietojumprogrammām. Bakalaura darbs sastāv no: ievads, analītiskās un praktiskās daļas, secinājumi un atsauces. Pirmā daļa darba ir veltīta atklāšanas konceptuālu pamatojoties uz tēmu, atklāt būtību, veidus, šajā gadījumā piemērojot arī konkurentu pieredzi, un viena no svarīgākajām ir tā loma salīdzinošo novērtēšanu, izstrādājot un ieviešot jaunu lietojumprogrammu vai jaunu uzņēmējdarbību. Otrā daļa sniedz vizualizāciju un starta projicēšanu, kā ārējais apvalks izskatīsies un kāda veida tā būs. Darba izmantotie literatūras avoti: rakstot šo bakalaura darbu izmantoti zinātniskie raksti, likumdošanas normatīvie akti banku sistēmai, statistisko materiālu datu bāzes un publiski pieejamie pārskati no interneta resursiem. Bakalaura darbs sastāv no 74 lappusēm. Tas satur 15 ciparus gan analītiskajās, gan praktiskajās daļās, 3 tabulas, kas ir iekļautas dokumentā. Bibliogrāfijas saraksts sastāv no 141 avotiem.
Atslēgas vārdi Mobilā lietojumprogramma, Kvalitātes nams, programmatūras kvalitātes funkciju ieviešana programmatūrai, jaunu produktu izstrāde, programmatūras salīdzinošā novērtēšana, investīciju iespējas, reklāmas stratēģija, cenu noteikšanas stratēģija.
Atslēgas vārdi angļu valodā Mobile application, House of Quality, Quality function deployment for software, New product Development, Software benchmarking, Investments possibilities, promotional strategy, pricing strategy.
Valoda eng
Gads 2017
Darba augšupielādes datums un laiks 19.12.2017 16:43:24