Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Dzelzceļa elektrosistēmas |
Nosaukums |
Šķirošanas ceļu uzpildīšanas nepārtrauktas kontroles sistēma |
Nosaukums angļu valodā |
Uninterrupted control system of marshalling track charging |
Struktūrvienība |
25500 Transporta institūts |
Darba vadītājs |
Iļja Korago, |
Recenzents |
Olga Podsosonnaja a/s „Siemens” vadošais inženieris |
Anotācija |
Dotajā maģistra darbā tiek apskatīti dažādi šķirošanas ceļu uzpildīšanas kontroles sistēmas, izanalizēti to trūkumi, priekšrocības kā arī izanalizēti to darbības principi. Ir piedāvāta jaunā šķirošanas ceļu uzpildes nepārtrauktas kontroles automatizēta kombinēta induktīvas cilpas/asu skaitītāju sistēma, kas bāzējas uz komerciāli pieejamas elementu bāzes. Arī ir izstrādāti induktīvas cilpas vagonu esamības devēji. Sistēmas izstrādāšanas procesā bija sastādīts vagonu esamības induktīviem devēju un galvenā vadības skaitļošanas bloka darbības algoritmi.
Izpētīti CAN sakaru protokola īpašības un tas tika pielāgots lietošanai piedāvātajā sistēmā.
Tiek veikti sistēmas atsevišķu mezglu un elementu ka arī visas sistēmas drošuma aprēķini,. Pamatojoties uz drošuma radītājiem, ir veikti konstrukcijas uzlabojumi, kas paaugstina sistēmas drošumu. Tiek aprēķināts pieejamības koeficents, kas pārsniedz uzdevuma noteikto līmeni.
Darbs satur 52 lappuses, 24 attēlus, 3 tabulas, 46 informācijas avotu nosaukumus. |
Atslēgas vārdi |
Šķirošanas ceļu uzpildīšanas nepārtrauktas kontroles sistēma |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Uninterrupted control system of marshalling track charging |
Valoda |
lv |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
19.06.2017 09:31:45 |