Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Inženiertehnika, mehānika un mašīnbūve |
Nosaukums |
Vieglā automobīļa riepas stiprinājuma sistēmas modelēšana. |
Nosaukums angļu valodā |
Modelling of wheel fixation for lightweight vehicle. |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
Marina Čerpinska |
Recenzents |
Jānis Vība |
Anotācija |
Dotais darbs ir sagatavots kā akadēmiskā bakalaura studiju nobeiguma projekts Mehānikas institūtā, Mašīnzinību, transporta un aeronautikas fakultātē, RTU. Šim darbam ir galvenokārt praktiska nozīme automobiļa riepu pievienojumu veidošanai. Darbā ir apskatīti spēki un slodze, kas darbojas uz skrūvēm, kas slogotas bīdē. Lai to izdarītu, izveidots modelis, atrasti dati, un izskaitļoti spēki un slodzes, kas darbojas uz skrūvēm. Datu iegūšanai izmantota Lacetti tehniskā pase, kā arī vairāki katalogi, lai aprēķina vērtības būtu maksimāli tuvas reālām vērtībām. Saskaņā ar iegūtām vērtībām, izveidots CAD modelis, izmantojot programmu NX 8. Modelī iekļautas riepas sastāvdaļas, riepas disks, vārpsta un stiprinājumi. Beigās izveidota simulācija deformācijai spēku ietekmē, izmantojot programmu COMSOL Multiphysics 5.1.
Darba gaitā apgūtas specifiskas zināšanas, tai skaitā rasēšana NX vidē un detaļu slodzes izpēte ar simulāciju palīdzību. Šie atsevišķie rezultāti ir svarīgi, lai nākotnē būtu iespēja izveidot kopējo modeli. |
Atslēgas vārdi |
INTRODUCTION, |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
INTRODUCTION,Load Index and Equivalent Loads,Speed Ratings,Vehicle Handling and Tire Slip Angle,Wheel, |
Valoda |
eng |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
08.06.2017 16:13:13 |