Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Inženiertehnika, mehānika un mašīnbūve
Nosaukums Vieglā automobīļa riepas stiprinājuma sistēmas modelēšana.
Nosaukums angļu valodā Modelling of wheel fixation for lightweight vehicle.
Struktūrvienība 31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte
Darba vadītājs Marina Čerpinska
Recenzents Jānis Vība
Anotācija Dotais darbs ir sagatavots kā akadēmiskā bakalaura studiju nobeiguma projekts Mehānikas institūtā, Mašīnzinību, transporta un aeronautikas fakultātē, RTU. Šim darbam ir galvenokārt praktiska nozīme automobiļa riepu pievienojumu veidošanai. Darbā ir apskatīti spēki un slodze, kas darbojas uz skrūvēm, kas slogotas bīdē. Lai to izdarītu, izveidots modelis, atrasti dati, un izskaitļoti spēki un slodzes, kas darbojas uz skrūvēm. Datu iegūšanai izmantota Lacetti tehniskā pase, kā arī vairāki katalogi, lai aprēķina vērtības būtu maksimāli tuvas reālām vērtībām. Saskaņā ar iegūtām vērtībām, izveidots CAD modelis, izmantojot programmu NX 8. Modelī iekļautas riepas sastāvdaļas, riepas disks, vārpsta un stiprinājumi. Beigās izveidota simulācija deformācijai spēku ietekmē, izmantojot programmu COMSOL Multiphysics 5.1. Darba gaitā apgūtas specifiskas zināšanas, tai skaitā rasēšana NX vidē un detaļu slodzes izpēte ar simulāciju palīdzību. Šie atsevišķie rezultāti ir svarīgi, lai nākotnē būtu iespēja izveidot kopējo modeli.
Atslēgas vārdi INTRODUCTION,
Atslēgas vārdi angļu valodā INTRODUCTION,Load Index and Equivalent Loads,Speed Ratings,Vehicle Handling and Tire Slip Angle,Wheel,
Valoda eng
Gads 2017
Darba augšupielādes datums un laiks 08.06.2017 16:13:13