Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
Grafiskas aplikācijas izveide uz Android platformas, izmantojot iebūvētos sensorus |
Nosaukums angļu valodā |
Graphical Application Creation on Android Platform Using Built-in Sensors |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
A. Sisojevs |
Recenzents |
|
Anotācija |
Dotajā darbā tika apskatīta mobilās spēles izveide uz Android platformas, pielietojot ierīcē iebūvēto perifēriju. Ka mobila perifērija tika izmantots mobila telefona iebūvēts sensors – žiroskops. Ar tās palīdzībai tika realizēta galvenā varoņa kustība. Darba sakumā tika apskatīts mobilo spēļu attīstība, kā arī dažādas videospēļu izveidošanas lietojumprogrammas. Praktiskajā daļā tika apskatīts konkrētas spēles veidošanas process, 3D objektu veidošana un novietošana tas scēnā, ka arī apskatīta dažādu skriptu veidošana.
Darbā rezultāta tika izveidota 3D mobila spēle uz Android platformas. Bakalaura darbā ir 51 lappuses, 42 attēli un 18 literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
MOBILĀS SPĒLES, ANDROID, UNITY3D |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
MOBILE GAMES, ANDROID, UNITY3D |
Valoda |
lv |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
07.06.2017 12:47:38 |