Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Datorsistēmas
Nosaukums Grafikas izmantošana Android lietotnēs
Nosaukums angļu valodā Use of Graphics in Android Applications
Autors Oskars Muraška
Struktūrvienība 12300 Lietišķo datorsistēmu institūts
Darba vadītājs M. Uhanova
Recenzents Jekaterina Bule, Dr.sc.ing., Edicom group Junior EDI Consultant
Anotācija Bakalaura darbs apraksta Android operētājsistēmu, tās funkcijas, tās vēsturi u.t.t. Darbā tika izskatīti jautājumi, saistītie ar Android lietojumprogrammatūras izstrādi, salīdzinātas Android lietojumprogrammu izstrādes vides, Android spēļu vides un izveidota virtuālās realitātes lietojumprogramma, kas demonstrē progresīvās grafikas izmantošanas iespējas Android lietotnēs. Operētājsistēmā Android lietojumprogrammu izstrādei kā pamata programmēšanas valoda tiek uzskatīta Java programmēšanas valoda, bet, pateicoties dažiem Android entuziastiem, tika izveidotas vairākas izstrādēs vides, kuras ļauj veidot Android lietojumprogrammu citā programmēšanas valodā, piemēram, C#, kuru izmanto Unity 3D. Darba gaitā tika izstrādāta virtuālās realitātes lietojumprogramma Unity 3D spēļu dzinēja programmas pamatā. Kā arī, lai virtuālās realitātes lietojumprogrammas aina izskatītos realistiskāka, tika izveidota aina ar Brīvības pieminekli un dažām ēkām, kuras tika veidotas 3D modeļu veidošanas programmām Blender. Bakalaura darbā ir 50 lappuses, 19 attēli, 4 tabulas un 27 informācijas avoti.
Atslēgas vārdi Android, programmēšanas valoda, spēļu dzinējs, Unity3D, lietojumprogrammas, Android Studio
Atslēgas vārdi angļu valodā Android, programming language, game engine, Unity3D, applications, Android Studio
Valoda lv
Gads 2017
Darba augšupielādes datums un laiks 07.06.2017 11:54:25