Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Datorsistēmas
Nosaukums Datorspēļu lietošana apmācībā
Nosaukums angļu valodā Computer Games for Learning
Autors Jānis Amoliņš
Struktūrvienība 12300 Lietišķo datorsistēmu institūts
Darba vadītājs L. Zaiceva
Recenzents Svetlana Jurenoka, M.sc.ing., 64. vidusskolas direktora vietniece
Anotācija Bakalaura darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmajā nodaļā apskatīta un izanalizēta teorija par datorspēļu vēsturi, to plašo pielietojumu mūsdienās un radīto ietekmi uz veselību un sociālo dzīvi. Otrajā nodaļā apkopoti un analizēti pētījumi par spēļu pielietojuma iespējām un radītajiem rezultātiem mācību procesā. Trešajā nodaļā ir aprakstītas izstrādātās funkcijas izglītojošai spēlei, kas paredzēta mobilajām ierīcēm ar Android operētājsistēmu, kā arī pašas spēles darbība un nākotnes attīstības iespējas. Darba nobeigumā ir apkopoti secinājumi par datorspēļu nozīmi un ietekmi mūsdienu jauniešu dzīvēs un izglītībā, to iespējām un trūkumiem. Darba pamattekstā ir 51 lappuse, 33 attēli, 4 tabulas, 42 izmantoto literatūras avotu un 9 pielikumi.
Atslēgas vārdi datorspēles, mācību process, mobilās ierīces, Android, operētājsistēma, izstrāde
Atslēgas vārdi angļu valodā computer games, learning process, mobile devices, Android, operating system, development
Valoda lv
Gads 2017
Darba augšupielādes datums un laiks 07.06.2017 11:46:15