Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Datorspēļu lietošana apmācībā |
Nosaukums angļu valodā |
Computer Games for Learning |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
L. Zaiceva |
Recenzents |
Svetlana Jurenoka, M.sc.ing., 64. vidusskolas direktora vietniece |
Anotācija |
Bakalaura darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmajā nodaļā apskatīta un izanalizēta teorija par datorspēļu vēsturi, to plašo pielietojumu mūsdienās un radīto ietekmi uz veselību un sociālo dzīvi. Otrajā nodaļā apkopoti un analizēti pētījumi par spēļu pielietojuma iespējām un radītajiem rezultātiem mācību procesā. Trešajā nodaļā ir aprakstītas izstrādātās funkcijas izglītojošai spēlei, kas paredzēta mobilajām ierīcēm ar Android operētājsistēmu, kā arī pašas spēles darbība un nākotnes attīstības iespējas.
Darba nobeigumā ir apkopoti secinājumi par datorspēļu nozīmi un ietekmi mūsdienu jauniešu dzīvēs un izglītībā, to iespējām un trūkumiem.
Darba pamattekstā ir 51 lappuse, 33 attēli, 4 tabulas, 42 izmantoto literatūras avotu un 9 pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
datorspēles, mācību process, mobilās ierīces, Android, operētājsistēma, izstrāde |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
computer games, learning process, mobile devices, Android, operating system, development |
Valoda |
lv |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
07.06.2017 11:46:15 |