Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
Interaktīvās arhitektūras vides modelēšana balstoties uz eksistējošiem grafiskiem dzinējiem |
Nosaukums angļu valodā |
Interactive Architecture Environment Modeling Based on Existing Graphic Engines |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
A. Sisojevs |
Recenzents |
|
Anotācija |
Arhitektūrā, viena no galvenākajām lietām ir pati modelēšana, jo tā ļauj lietotājiem beigās saskatīt kāds būs gatavais produkts. Un tamdēļ, ir arī svarīgi, kāda modelēšanas programmatūra tiek pielietota, jo ne visas programmas piedāvā pilnībā precīzu, reālistisku vai pat interaktīvu modeļa attēlojumu. Vērojot kā mūsdienās pieaug grafisko dzinēju iespējas un kvalitāte, ir iespējams saskatīt kā tie varētu būt izdevīgi arhitektūras vides modelēšanā. Tādēļ autors ir izvelējies pētīt grafiskos dzinējus un to iespējas arhitektūras vides modelēšanā.
Darbā ir izpētītas un analizētas datorizētās reprezentācijas iespējas pielietojot modelēšanas programmatūras, kā arī iepazīti vairāki eksistējoši dzinēji. Tika arī atsevišķi analizēti 2 populārākie dzinēji, Unreal Engine 4 un Unity 3D, kuri beigās tika salīdzināti. Kur rezultātā, labākais no tiem izrādījās Unreal Engine 4, tamdēļ tas tika pielietots interaktīvas arhitektūras vides modelēšanā. Un rezultātā, tika uzmodelēta interaktīva arhitektūras vide, kas tika balstīta uz reāli eksistējoša piemēra.
Bakalaura darbā ir 55 lappuses, 16 attēli, 2 tabulas, 3 pielikumi un 14 informācijas avoti. |
Atslēgas vārdi |
ARHITEKTŪRA, DZINĒJS, MODELĒŠANA |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
ARCHITECTURE, ENGINE, MODELING |
Valoda |
lv |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
05.06.2017 20:55:10 |