Anotācija |
Galvenais pētījuma mērķis ir izstrādāt un analizēt riepu izmantošanu automašīnu ar
iespējamo risinājumu, lai padarītu to labāk nākotnē izstrādājot un tomēr uzsvars tika likts uz
leju projektēšana modeļiem.
Tagad iet uz galveno mērķi, plānojot projektēšanas metodes riepām tika pētīta, no pamata
fonu kā vēstures būvniecības riepu uz mūsdienu metodēm un iespējām nākotnē riepu dizainu.
Darbs satur pamatdatus, vēsturi, kad un kā riepas sāka un lietošanas mērķi, t.i., lai padarītu
braukt ērti. Pēc tam, ka riepu klasifikācija ir ņemta kontā un analīzi ar dotajiem parauga
aprēķināšanai. Īpatnis iet zem DMA (dinamiskās mehāniskās analīzes) testam pārbaudot
īpašības vads kā lineāra elastīga modeli. Dažāda veida gumijas materiāla un veida gumijas
materiālu (dabiskā kaučuka, SBR) izmanto, lai veiktu regulāru riepu. Noteikt materiālu
īpašības, stiegrojums testu veikšanu. Saskaņā FEA (galīgo elementu analīzes) modelēšana,
gumijas parāda īpašības, piemēram, hiper-elastīga un visco-elastīga materiāla. Vēlāk tad
analītisks aprēķins tika veikts, ņemot izskatīšanu kinemātisko ierobežojumu un aprēķinot
stabilitātes analīzi.
Projektēšana riepas un veicot dažādus pētījumus, piemēram, ieliekšanās tests, stresa, celmu,
pārvietošanas un siltuma testu, izmantojot programmatūras SolidWorks bija darba uzdevums.
Par projekta darbu, mēs izvēlējāmies radiālo balstīta riepu, izmantojot gumijas materiālu no
modelēšanas programmatūru. Šis modelis iet zem kādu testu un sniedz simulāciju modeļa,
informācijas, mācību īpašībām un vienībām. |