Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Inženiertehnika, mehānika un mašīnbūve |
Nosaukums |
Automātiskās pārnesumkārbas analīze. |
Nosaukums angļu valodā |
Analysis of automatic gearbox. |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
Oļegs Jakovļevs |
Recenzents |
Jānis Vība |
Anotācija |
Autors studē akadēmiskajā studiju programmā “Inženiertehnika, mehānika un mašīnbūve”. Bakalaura darba tēma ir: “Automātiskās pārnesumkārbas mezgla analīze un optimizācija”.
Bakalaura darba mērķis ir analizēt deformāciju, spriedzi, spriegumu un amplitūdu uz virsmas riteņu piedziņas splaina savienotāja, un samazināt iepriekš minētās īpašības, veicot detaļas uzlabojumus.
Analītiskajā daļā autors apkopo un analizē teorētiskos materiālus par automātisko pārnesumkārbu un tās sastāvdaļas, kuras palīdz izprast automātisko pārnesumkārbu jēdzienu. Šajā daļā tiek parādīts, kādas ir galvenās detaļas sastāvdaļas, darbības princips, berzes plāksnes, kļūdas par materiālu un to cēloņus.
Otrajā daļā autors sniedz priekšlikumus un ierosinājumus, lai varētu uzlabot detaļu kvalitāti un darba principus. Tāpat tiek parādīta statiskā un frekvences analīze, lai ilustrētu problēmas un, optimizējot detaļu, varētu tās risināt.
Bakalaura darba noslēgumā tiek izdarīti secinājumi, analizēti un salīdzināti.
Bakalaura darbs sastāv no 71 lappuses un satur 27 attēlus, 6 formulas, 45 tabulas, 1 grafika un 21 literatūras avota. |
Atslēgas vārdi |
Analize, automtisks, transmisija, spriedze, spriegums, deformacija, amplituda, piedzina |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Analysis, Automatic, transmission, strain, deformation, stress, amplitude, friction plate, drivetrai |
Valoda |
eng |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
01.06.2017 13:38:49 |