Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Datorspēles mācīšanās procesa atbalstam |
Nosaukums angļu valodā |
Digital Games for Support of Learning |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
A.Anohina-Naumeca |
Recenzents |
D.Znotiņa, SIA Master Foto, Web lapas administratore |
Anotācija |
SPĒLĒS BALSTĪTA MĀCĪŠANĀS, DATORSPĒLES, ZINĀŠANU PIEDĀVĀŠĀNA, DATORSPĒLES PROJEKTĒJUMS
Dotajā bakalaura darbā tiek pētītas izglītojošās datorspēles, to ietekme uz mācību procesu, izmantošanas iemesli, priekšrocības un trūkumi izglītības jomā. Darbs satur pētījumu par datorspēļu iedalījumu kategorijās pēc tās raksturīpašībām un izmantošanas iespējām - spēlētāju mijiedarbības, spēles laika, spēles gaitas, spēles motivācijas, spēles sižeta attīstības un tā nozīmes un akadēmiskā satura integrācijas spēlē. Aplūkotas tiek arī atgriezeniskā saite un lietotāja saskarne.
Praktiskajā daļā tiek piedāvāts spēles projektējums studiju kursa “Mākslīgā elementa pamati” tēmai “Pārmeklēšana dziļumā”.
Darba pamattekstā ir 50 lappuses, 22 attēli, 4 tabulas, 25 nosaukumu informācijas avoti. |
Atslēgas vārdi |
SPĒLĒS BALSTĪTA MĀCĪŠANĀS, DATORSPĒLES, ZINĀŠANU PIEDĀVĀŠĀNA, DATORSPĒLES PROJEKTĒJUMS |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
GAME-BASED LEARNING, COMPUTER GAMES, KNOWLEDGE OFFERING, COMPUTER GAME DESIGN |
Valoda |
lv |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
01.06.2017 09:20:27 |