Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Muzeja ekspozīcijas digitalizācija un eksternalizācija mobilajās platformās |
Nosaukums angļu valodā |
Museum’s Exhibition Digitalization and Externalization for Mobile Platforms |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr. sc. ing. Jānis Grabis |
Recenzents |
Mg. sc. ing. Artūrs Braučs |
Anotācija |
Bakalaura darbā tiek pētītas modernās tehnoloģijas, kuras ir izmantojamas, lai veiktu virtuālās un fiziskās pasaules sasaistīšanu. Darba galvenais mērķis ir izveidot mobilo lietotni, lai jauniešos rastu interesi par jūgendstila arhitektūru, kas novērojama Rīgas ielās. Darbā tiek izvēlēti mobilajai lietotnei piemērotākie aspekti balstoties uz līdzīgo lietotņu apskati, literatūras analīzi, mobilo tendenču izpēti, kā arī personīgo pieredzi mobilo lietotņu izstrādē. Par lietotnes galvenajām funkcionalitātēm tika izvēlētas objektu atpazīšana, kā arī spēliskošanas elementi, kas lietotājiem raisītu ne tikai interesi par jūgendstilu, bet vēlmi piesaistīt paziņas, lai ar tiem veiktu sacensības, kurš var ātrāk apskatīt visus objektus. Nepieciešamās tehnoloģijas objekta atpazīšanas algoritma izstrādei tika izvēlētas balstoties uz vairāku testu mēģinājumiem, līdz tika atrasta tehnoloģija, kura atļauj veikt nepieciešamo konfigurāciju, lai sasniegtu vēlamo rezultātu. Darbā ir iekļauti izvēlēta algoritma atpazīšanas precizitātes dati. Noslēdzošajā darba daļā ir novērtēta lietotnes funkcionalitāte un lietotāja saskares pieredze.
Darba apjoms: 53lpp, 20 attēli, 5 tabulas, 3 pielikumi, 18 bibliogrāfijas avoti |
Atslēgas vārdi |
Mobilā lietotne, Muzeja ekspozīciju digitalizācija, Objektu atpazīšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Mobile application, Museum's exibition digitalization, Object recognition |
Valoda |
lv |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
01.06.2017 01:05:59 |