Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Incidentu un problēmu pieteikumu klasificēšana un darbplūsmu automatizācija |
Nosaukums angļu valodā |
Incident and Problem Issue Classification and Workflow Automatization |
Struktūrvienība |
12100 Informācijas tehnoloģijas institūts |
Darba vadītājs |
Dr. sc. ing. Jānis Grabis |
Recenzents |
Dr. sc. ing. Jans Šlihte |
Anotācija |
RĪGAS TEHNISKĀ UNIVERSITĀTE
DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE
Informācijas tehnoloģijas institūts
INCIDENTU UN PROBLĒMU PIETEIKUMU KLASIFICĒŠANA UN
DARBPLŪSMU AUTOMATIZĀCIJA
Mārtiņš Kājiņš
ANOTĀCIJA
Mūsdienās biznesā, lai atvieglotu un paātrinātu cilvēku darbu un samazinātu
uzņēmuma izmaksas, daudz tiek izmantoti informāciju tehnoloģiju risinājumi. Sistēmu
izmantošanas laikā var rasties sistēmas kļūdas, kuras ir nepieciešams operatīvi novērst, lai
neradītu zaudējumus uzņēmuma biznesam. Lai uzlabotu sistēmas kļūdu novēršanas
ātrumu, uzņēmumi izmanto pieteikumu pārvaldības sistēmas. Ir iespējami dažādi veidi, kā
uzlabot incidentu un problēmu pieteikumu pārvaldības procesu. Šī darba mērķis ir
automatizēt pieteikumu apstrādes darbplūsmas, kas tiek darīts, izmantojot mašīnmācīšanās
algoritmus pieteikumu klasificēšanai. Darbā tiek izpētīts ITIL piedāvātais incidentu
pieteikumu pārvaldības process un izpētīti dažādi veidi, kā uzlabot šo procesu, izmantojot
mašīnmācīšanās algoritmu. Rezultātā tiek izveidota metode incidentu klasificēšanas un
rezolūciju izmantošanas incidentu un problēmu pieteikumu atrisināšanas uzlabošanai.
Darba apjoms - 111. lpp., 42 tabulas, 31 attēls un 3 pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
INCIDENTU UN PROBLĒMU PIETEIKUMU KLASIFICĒŠANA UN DARBPLŪSMU AUTOMATIZĀCIJA |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
INCIDENT AND PROBLEM ISSUE CLASSIFICATION AND WORKFLOW AUTOMATIZATION |
Valoda |
lv |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
31.05.2017 08:50:34 |