Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Uzņēmuma konkurences priekšrocības novērtēšanas klasiskās un mūsdienu metodes. |
Nosaukums angļu valodā |
Classical and Modern Methods for Assessing of Company Competitive Advantage. |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Irina Voronova |
Recenzents |
Jana Eriņa |
Anotācija |
Bakalaura darba tēma: “Uzņēmuma konkurences priekšrocības novērtēšanas klasiskas un mūsdienas metodes”.
Bakalaura darba izpētes objekts ir uzņēmumu konkurētspējas priekšrocības. Pētījuma priekšmets ir noteikt mehānismus un metodes, kuri ir būtiski lai novērtētu uzņēmumu konkurētspēju.
Pētījuma mērķis ir izvērtēt klasiskās un modernās metodes, lai novērtētu uzņēmuma konkurences priekšrocības.
Bakalaura darbs sastāv no ievada, divām secinājumu nodaļām un rekomendācijas.
Pirmā daļa ietver izklāstu par klasisko un moderno metožu būtību un koncepciju. Otrajā darba daļā aprakstīts pētījums un analīze par uzņēmumu konkurenci Uzbekistānā izmantojot SPACE matricu. Noslēguma daļa ietver secinājumus un ieteikumus par jauno metožu priekšrocībām un efektivitāti izvērtējot konkurētspējas radītās priekšrocības.
Bakalaura darba rakstīšanā izmantota informācija no mācību grāmatām, žurnāliem, publiski pieejamiem pētījumiem, periodiskajiem preses materiāliem un interneta resursiem. Bakalaura darbs sastāv no 66 lapām. Darbā iekļauti 13 attēli, 14 tabulas un attēlus. Izmantotās literatūras saraksts sastāv no 66 avota. |
Atslēgas vārdi |
AHP method,complexevaluation,Factors determining,SPACE analysis |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
AHP method,complexevaluation,Factors determining,SPACE analysis |
Valoda |
lv |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
30.05.2017 14:17:23 |