Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Konkurētspējīgo priekšrocību sasniegšana izmantojot e-vidi.
Nosaukums angļu valodā Achievement of competitive advantage using e-environment.
Autors Shaykhzod-Alibek Rakhmonov
Struktūrvienība 02A00 Ārzemju studentu departaments
Darba vadītājs Deniss Ščeulovs
Recenzents Inga Eriņa
Anotācija Shaykhzod-Alibek Rakhmonov, sasniegumu konkurences priekšrocību, izmantojot e-vidi. Bakalaura darbs / Sh. Rakhmonov, RTU asoc. . Prof., Dr.oec, Deniss Ščeulovs-Rīga: Rīgas Tehniskā universitāte, Inženierekonomikas un vadības, ārvalstu studentu departaments, bakalaura programmas "Uzņēmējdarbība un vadība" 2017.. Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā. Bakalaura darba apjoms ir 58 lappuses (neskaitot pielikumus) .Tas ietver visa ievads, analītiskā un praktiskās daļas, secinājumi un ieteikumi, Bibliogrāfija. Bibliogrāfija sastāv no 40 avotiem. Šī darba mērķis ir noteikt, kā panākt konkurences priekšrocības, izmantojot elektronisko vidi uzņēmējdarbības, kā arī sniegt ieteikumus par vecās skolas veids, kā to biznesa cilvēkus, lai ar mūsdienu instrumentiem. No darba struktūru veido ievads, divas nodaļas sadalītas punktā, secinājumiem un sarakstu rakstiem. Pirmais, Analītiskā daļa ir balstīta uz konkurences priekšrocības (CA) un elektronisko vidi (EE). Šī daļa, pamatojoties uz to, kā sasniegt panākumus ar Elektronisko vidē. Kā definīcija Elektronisko Environments autors izmanto internetu un sociālo mediju reklāmas. Tāpat detalizētu informāciju par aprēķināšanas principus elektronisko elementu. Otrkārt, pētniecības un aprēķināšana daļa ietver Sociālās reklāmas un īstenojot visu teorētisko daļu, lai atrisinātu problēmu, un pierādīt hipotēzi. Otrā daļa ir jaunattīstības reklāmas koncepciju, lai sasniegtu konkurences priekšrocības, ir praktisks raksturs. Tā analizē galveno auditoriju iesaistītā palīdzot uzņēmumiem ir konkurences priekšrocības, izmantojot internetu organizācijas. Par galvenajiem segmentiem mērķauditorijai un vēlmi cilvēku uztvere, lai mijiedarbotos ar rentablu uzņēmumu. Arī tas liecina, ka pieaug mūsdienu tehnoloģijām reklāmas veidu. Bakalaura darbs satur 31figures, 5tables, 2 formulas, un 2appendices
Atslēgas vārdi Competitive advantage, e-lements
Atslēgas vārdi angļu valodā Competitive advantage, e-lements
Valoda lv
Gads 2017
Darba augšupielādes datums un laiks 30.05.2017 08:52:01