Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Klientu apkalpošanas pilnveidošana finanšu iestādē |
Nosaukums angļu valodā |
Customer Service Improvement at a Financial Institution |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec. Rita Greitāne |
Recenzents |
Mg.oec. Iveta Pokromoviča, Salaspils uzņēmēju biedrība, valdes locekle |
Anotācija |
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 79 lpp., tajā iekļauti 31 attēls, 6 tabulas.
Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 30 avoti latviešu, 5 angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi.
Darba mērķis ir izstrādāt klientu apkalpošanas pilnveidošanas pasākumus, izmantojot finanšu iestādes darbības analīzes rezultātus un veiktā pētījuma datus.
Analītiskajā daļā tiek raksturots uzņēmums A/S Citadeles banka, kā arī to finansiālie rādītāji, tādējādi atklājot finanšu izaugsmi un stabilu attīstību. Darba autore piedāvā dažādus risinājumus, kas izriet no iepriekš apskatītās informācijas, kur tiek izvirzītas trīs problēmas.
Pētnieciskajā daļā darba autore ar aptaujas palīdzību noskaidro bankas darbinieku un bankas klientu viedokli par klientu apkalpošanas būtību. Iegūstot nepieciešamos datus, tas deva iespēju novērtēt pētījuma tālākas metodoloģijas izvēli.
Aprēķinu daļā darba autore piedāvā iespējamos risinājumus iepriekš konstatētajām problēmām. |
Atslēgas vārdi |
Klientu apkalpošanas pilnveidošana finanšu iestādē |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Customer Service Improvement at a Financial Institution |
Valoda |
lv |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
29.05.2017 22:19:25 |