Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"E-komercijas rīku efektivitātes novērtēšana uzņēmumos" |
Nosaukums angļu valodā |
"Assessment of E-Commerce Tool Efficiency at Enterprises" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ščeulovs Deniss |
Recenzents |
Niedrītis Jānis Ēriks, Dr.oec., RTU Biznesa un inovāciju dep., BAC vadītājs |
Anotācija |
Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 84 lpp., tajā iekļauti 34 attēli, 6 tabulas, 4 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 30 avoti latviešu, 22 angļu, un 2 krievu valodā. Darbam pievienoti 3 pielikumi.
Darba mērķis ir izstrādāt metodiku e-komercijas rīku efektivitātes novērtēšanai uzņēmumos.
Analītiskajā daļā tika apskatīti statistikas dati par uzņēmumu mājas lapas izmantošanas mērķiem, uzņēmumu populārāk izmantotiem reklāmas veidiem internetā, apskatītas tehnoloģijas interneta izmantošanai un e-komercijas darbībai. Tika apskatīta e-komerciju regulējoša normatīva bāze.
Teorētiskajā daļā tika izpētīti vairāk populārie e-komercijas rīki un to novērtēšanas pieejas. Apskatīti efektivitātes novērtēšanas kvalitatīvie rādītāji, tieši kvalitātes un lojalitātes nozīme veiksmīgā e-komercijas darbībā. Tika izveidota metodika e-komercijas rīku efektivitātes novērtēšanai un izveidota shēma efektīvai interneta vietnei.
Rezultātu aprobācijas daļā uz izstrādātas metodikas pamatā tika veikta SIA “X” e-komercijas rīku efektivitātes novērtēšana. Pamatojoties uz izstrādātu aptauju, tika noskaidrotas uzņēmuma e-komercijas darbības nepilnības un piedāvāti tehniskie risinājumi nepilnību novēršanai.
Veiksmīgai e-komercijas darbībai uzņēmumiem nepieciešams periodiski un sistemātiski novērtēt izmantotu e-komercijas rīku efektivitāti un novērst nepilnības, lai sasniegtu uzņēmuma mērķus. |
Atslēgas vārdi |
e-komercijas darbība, interneta vietne, interneta veikals, AdWords, efektivitāte, kvalitāte, lojalitāte |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
e-commerce operation, website, store, AdWords, efficiency, quality, loyalty |
Valoda |
lv |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
26.05.2017 13:52:07 |