Anotācija |
Stalde S. Partnermārketings produktu virzīšanai tirgū: Bakalaura darbs/ S.Stalde, I.Andersone - Rīga: RTU, IUV katedra, bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 2017. – 74 lpp.
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 2 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 74 lpp., tajā iekļauti 39 attēli, 4 tabulas, 1 formula. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 8 avoti latviešu, 58 angļu, un 1 franču valodā. Darbam nav pievienoti pielikumi.
Darba mērķis ir izpētīt populārākās partnermārketinga programmas un praktiski izveidot partnermārketinga mājaslapu, tā pierādot, ka partnermārketings var būt labs ienākumu avots jo īpaši studentiem.
Teorētiskajā daļā aplūkotas partnermārketinga programmas un to individuālās īpatnības, kā arī veikts salīdzinājums starp partnermārketingu, tiešo piegādi un interneta veikalu.
Praktiskajā daļā tika izstrādāta Amazon Associates partnermārketinga mājaslapa, pamatā veicot nišas, konkurentu un atslēgvārdu analīzi.
Nozīmīgākie secinājumi ir sekojoši:
1) Mājaslapas tehniskā izveide ir vieglākais posms no veiksmīgas mājaslapas izstrādes, savukārt apmeklētāju plūsmas palielināšana ir ilgs, laikietilpīgs darbs, taču nepieciešams, jo tas vēlāk nodrošina ienākumus.
2) Viens no galvenais panākumu faktoriem partnermārketingā ir pareiza nišas izvēle. Tā sevī ietver atslēgvārdu analīzi, kas savukārt palīdz noteikt esošo tirgus situāciju – konkurentu daudzumu, produkta pieprasījumu un tā meklējumu skaitu mēnesī.
Nozīmīgākie priekšlikums ir sekojošs:
1) Apmēram pēc gada vai pusotra pārdot lapu un investēt iegūto naudu vairākās jaunās partnermārketinga mājaslapās. |