Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Pārdošanas veicināšanas ietekme uz uzņēmuma tirgus daļu Nigērijā
Nosaukums angļu valodā Impact of sales promotion on company market share in Nigeria
Autors Judith Chijioke Ezeakudo
Struktūrvienība 02A00 Ārzemju studentu departaments
Darba vadītājs Deniss Ščeulovs
Recenzents Ieva Andersone
Anotācija ANOTĀCIJA Pārdošanas veicināšana ir svarīgs instruments, kas katram uzņēmumam būtu jāpieņem, lai veidotu ilgtermiņa attiecības ar klientu un palielināt produktu pārdošanu. Pārdošanas veicināšana ne tik bieži sastopamā Nigērijas ražošanas uzņēmumu vidū un vietējo uzņēmumu produkti paliek vietējā līmenī un tādējādi tiem nav iespējas nokļūt pasaules tirgū. Bezalkoholisko dzērienu un dzērienu tirgum ir nozīmīgs ieguldījums Nigērijas ekonomikā. Tāpēc ir nepieciešams lai Nigērijas uzņēmumi ar lielu nākotnes vīziju apsvērt pārdošanas veicināšanas stratēģijas izmantošanu. Maģistra darbs galvenokārt koncentrējas uz pārdošanas veicināšanas ietekmi uz uzņēmuma tirgus daļu, un faktoriem, kas ietekmē tā produktu realizāciju. Turklāt darbā autore analizē vienu no galvenajiem atspirdzinošo dzērienu un dzērienu uzņēmumu Nigērijā (7UP Company), tika veikts pētījums par Guinness pārdošanas veicināšanu un to efektivitāti. Pētījums tika izmantots lai uzlabotu 7UP uzņēmuma pārdošanas radītājus un palielinātu tirgus daļu. Izmantojot SVID analīzi, autore analizēja uzņēmuma darbību, novērtējot tā stiprās, vājās puses salīdzinājumā ar konkurentiem, kā arī uzņēmuma attīstības iespējas un draudus. Šis darbs ietver analītisko daļu, teorētisko daļu, praktisko daļa un secinājumus.
Atslēgas vārdi IETEKME pārdošanas veicināšana UZ UZŅĒMUMA tirgus daļu Nigērijā.
Atslēgas vārdi angļu valodā IMPACT OF SALES PROMOTION A COMPANY MARKET SHARE IN NIGERIA.
Valoda lv
Gads 2017
Darba augšupielādes datums un laiks 23.05.2017 18:21:29