Anotācija |
Medne M. Reklāmas pakalpojumu uzņēmuma vadības pilnveidošana: Bakalaura darbs/ M.Medne, R.Greitāne.- Rīga: RTU, IUV katedra, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 2017. – 62 lpp.
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 62 lpp., tajā iekļauti 12 attēli, 12 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 30 avoti latviešu, 2 angļu valodā. Darbam pievienoti 10 pielikumi.
Darba mērķis ir analizēt un pilnveidot reklāmas uzņēmuma projektu vadīšanas procesu, veicinot kvalitatīvāku un pilnīgāku klientu apkalpošanu.
Pirmajā daļā veikta uzņēmuma iekšējā analīze – darbinieku struktūra, piedāvājumu sortiments, mērķa tirgus, finanšu analīze. Kā arī ārējās vides analīze – nozares un konkurentu raksturojums. Pēc analīzes izvirzītas trīs redzamākās problēmas projektu vadīšanā uzņēmumā.
Otrajā daļā aprakstīta un analizēta veikto interviju ar uzņēmuma “Artifex Plus” vadītāju un diviem projektu vadītājiem, lai uzzinātu viņu viedokļus par esošo situāciju uzņēmumā saistībā ar projektu vadīšanu. Papildus veikta intervija ar LTRK ES projektu daļas vadītāju, lai darba autore iegūtu plašāku priekšstatu par projektu vadīšanu un tajā iesaistītajiem līdzekļiem.
Trešajā daļā veikta Latvijā esošo CRM sistēmu piedāvājumu izpēte, lai noskaidrotu piemērotāko risinājumu, kas palīdzētu uzņēmumā uzlabot un sekot līdzi projektu izstrādes procesam. Kā alternatīva piedāvāts izstrādāt jaunu, tikai uzņēmumam paredzētu sistēmu, ko var izveidot pēc uzņēmuma vadības ieskatiem. Arī veikta veidlapu izstrāde, kas palīdzētu projektu vadītājiem pieņemot klientu pasūtījumus.
Nozīmīgākie secinājumi ir, ka uzņēmums piedāvā ļoti plašu piedāvājumu klāstu un darbiniekiem, kas ikdienā saskaras ar klientiem ir jāpārzina piedāvājums un tehnoloģiskās iespējas, lai piedāvātu klientam vislabāko risinājumu. Uzņēmumā darbs norisinās dažādu projektu realizācijas veidā un ir svarīgi, lai izpildītos visi tā posmi – pasūtījuma pieņemšana no klienta, izejmateriālu piemeklēšana, cenu aprēķināšana, dizaina izstrāde; darba reālā izpilde, gala produkta atdošana klientam.
Izvirzītie priekšlikumi ir minēto pieņemšanas veidlapu izstrāde un CRM sistēmas ieviešana uzņēmumā. |