Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Muitas un nodokļu administrēšana |
Nosaukums |
„Tranzīta procedūras piemērošanas un kontroles sistēmas analīze” |
Nosaukums angļu valodā |
“Analysis of the System of Application and Control of Transit Procedure” |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
N.Rudzītis |
Recenzents |
A.Gulbis, RTU Muitas un nodokļu katedras docents (prakt.) |
Anotācija |
Bakalaura darba tēma ir ”Tranzīta procedūras piemērošanas un kontroles sistēmas analīze”. Darba tēmas izvēle ir saistīta ar mācību laikā gūto pieredzi praksē Valsts ieņēmumu dienesta Tranzīta un eksporta kontroles daļā. Bakalaura darbā ir izskatīta aktuāla tēma, jo tranzītam ir būtiska nozīme Latvijas ekonomikā un tautsaimniecībā. Bakalaura darba mērķis ir identificēt tranzīta procedūras kontroles procesa nosacījumus, pie kuriem muitas dienesta resursu izmantošana ir optimāla un lietderīga.
Pirmajā daļā aprakstīta teorētiskā informācija par tranzītu un tranzīta procedūru izpildi, tranzīta nozīmi un tiek apskatīti un analizēti tranzīta rādītāji.
Otrajā daļā ir sniegta informācija par VID Muitas pārvaldes Tranzīta un eksporta kontroles daļas veicamiem uzdevumiem un pienākumiem. Šajā daļā tiek pētīti nodaļas procesi, kas ir saistīti ar deklarācijām, kuras ir noslēgtas ar neapmierinošiem kontroles rezultātiem.
Trešajā daļā tiek sniegta analīze un aprēķini par kontroles procesiem ar tranzīta deklarācijām, kas noslēgtas ar iebildumiem. Tiek aprēķinātas muitas parāda paziņošanas un lēmumu sagatavošanas izmaksas.
Pamatojoties uz veikto pētījumu un analīzi, ir izdarīti secinājumi un sniegti priekšlikumi.
Bakalaura darbs sastāv no trim daļām. Darbs ir izstrādāts uz 59 lappusēm, tas satur 19 attēlus, 2 tabulas, 14 formulas un bibliogrāfisko sarakstu ar 25 literatūras avotiem. |
Atslēgas vārdi |
traznīts, muitas parāds, VID |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
transit, customs debts, VID |
Valoda |
lv |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
15.05.2017 17:52:53 |