Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmumu un organizāciju vadīšana |
Nosaukums |
Stratēģijas izstrāde SIA “Datateks” darbības paplašināšanai Baltkrievijas tirgū |
Nosaukums angļu valodā |
Development of Expansion Strategy to Belarus Market for SIA Datateks |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
A.Dzedons |
Recenzents |
I.Jākobsone |
Anotācija |
Diplomdarba nosaukums ir “Stratēģijas izstrāde SIA “Datateks” darbības paplašināšanai Baltkrievijas tirgū”. SIA “Datateks” ir vidēja lieluma Latvijas informācijas tehnoloģiju uzņēmums. SIA “Datateks” ir dibināts 2012. gadā un pašlaik uzņēmumam ir trīs darbības virzieni – hostinga pakalpojumu sniegšana, informāciju tehnoloģiju produktu izstrāde un SEO pakalpojumu sniegšana.
Darba mērķis ir veikt izpēti, sniegt rekomendācijas par uzņēmumam piemērotākās paplašināšanās stratēģijas izvēli un izstrādāt ieviešanas plānu, kas paredz SIA “Datateks” ienākšanu Baltkrievijas tirgū.
Darba izstrādes gaitā autors ir veicis Baltkrievijas ārējās vides analīzi un uzņēmuma SIA “Datateks” iekšējo analīzi. Balstoties uz gūto informāciju, autors ir izvēlējies uzņēmumam piemēroto paplašināšanās stratēģiju un izstrādājis detalizētu tās ieviešanas plānu. Autors uzskata, ka uzņēmums SIA “Datateks” var sekmīgi ieiet Baltkrievijas tirgū ar hostinga pakalpojumu sniegšanu un atpelnīt ieguldītos līdzekļus trīs gadu laikā.
Darbā ir trīs nodaļas, 8 tabulas, 5 attēli un 3 pielikumi.
Diplomdarbs ir izstrādāts angļu valodā. |
Atslēgas vārdi |
expansion strategy, entry to new market, market research |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
paplašināšanās stratēģija, ieeja jaunā tirgū, tirgus izpēte |
Valoda |
lv |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
14.05.2017 23:48:39 |