Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmumu un organizāciju vadīšana
Nosaukums Stratēģijas izstrāde SIA “Datateks” darbības paplašināšanai Baltkrievijas tirgū
Nosaukums angļu valodā Development of Expansion Strategy to Belarus Market for SIA Datateks
Autors Jūlija Triščuka
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs A.Dzedons
Recenzents I.Jākobsone
Anotācija Diplomdarba nosaukums ir “Stratēģijas izstrāde SIA “Datateks” darbības paplašināšanai Baltkrievijas tirgū”. SIA “Datateks” ir vidēja lieluma Latvijas informācijas tehnoloģiju uzņēmums. SIA “Datateks” ir dibināts 2012. gadā un pašlaik uzņēmumam ir trīs darbības virzieni – hostinga pakalpojumu sniegšana, informāciju tehnoloģiju produktu izstrāde un SEO pakalpojumu sniegšana. Darba mērķis ir veikt izpēti, sniegt rekomendācijas par uzņēmumam piemērotākās paplašināšanās stratēģijas izvēli un izstrādāt ieviešanas plānu, kas paredz SIA “Datateks” ienākšanu Baltkrievijas tirgū. Darba izstrādes gaitā autors ir veicis Baltkrievijas ārējās vides analīzi un uzņēmuma SIA “Datateks” iekšējo analīzi. Balstoties uz gūto informāciju, autors ir izvēlējies uzņēmumam piemēroto paplašināšanās stratēģiju un izstrādājis detalizētu tās ieviešanas plānu. Autors uzskata, ka uzņēmums SIA “Datateks” var sekmīgi ieiet Baltkrievijas tirgū ar hostinga pakalpojumu sniegšanu un atpelnīt ieguldītos līdzekļus trīs gadu laikā. Darbā ir trīs nodaļas, 8 tabulas, 5 attēli un 3 pielikumi. Diplomdarbs ir izstrādāts angļu valodā.
Atslēgas vārdi expansion strategy, entry to new market, market research
Atslēgas vārdi angļu valodā paplašināšanās stratēģija, ieeja jaunā tirgū, tirgus izpēte
Valoda lv
Gads 2017
Darba augšupielādes datums un laiks 14.05.2017 23:48:39