Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbības loģistika
Nosaukums “Klientu servisa līmeņa paaugstināšana starptautisko kravu pārvadājumu uzņēmumos”
Nosaukums angļu valodā “Customer service level improvement in international freight forwarding companies”
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs A.Starčenko
Recenzents Asoc.prof. D.Solovjovs
Anotācija Bakalaura darba autore Ella Šinko izstrādāja darbu, kura temats ir „Klientu servisa līmeņa paaugstināšana starptautisko kravu pārvadājumu uzņēmumos”. Bakalaura darba mērķis ir izstrādātas rekomendācijas starptautisko kravu pārvadājumu uzņēmumiem klientu servisa līmeņa paaugstināšanai. Balstoties uz klientu anketēšanas rezultātu apkopojumu, sūdzību sadalījumu pēc ABC klasifikācijas, pretenziju, kā arī statistisko datu analīzi, darbā izvirzītas galvenās problēmas klientu servisā starptautisko kravu pārvadājumu uzņēmumos- kravas piegādes termiņa kavējums un kravas bojājums, kā arī izanalizēti iemesli, kuru rezultātā, galvenokārt, tie rodas. Ņemot vērā iegūtos rezultātus, darbā ir pētītas un analizētas to uzlabošanas iespējas gan starptautisko kravu pārvadājumu uzņēmumiem, kuri darbojas kā ekspeditori- izstrādājot pārvadātāju vērtēšanas kritērijus, gan arī uzņēmumiem, kas ved kravas caur termināliem ar uzņēmuma pašu transportu- izvērtējot ieguvumus “Lift-A-Deck II” sistēmas uzstādīšanai puspiekabēs. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām, tā apjoms ir 68 lappuses. Tajā ir iekļauti 15 attēli, 30 tabulas un 6 pielikumi uz 6 lpp. Darbā izmantotas 43 bibliogrāfiskā saraksta vienības.
Atslēgas vārdi klientu servisa līmenis, starptautiskie kravu pārvadājumi, starptautisko kravu pārvadājumu uzņēmumi
Atslēgas vārdi angļu valodā customer service level, international freight forwarding, international freight forwarding companies
Valoda lv
Gads 2017
Darba augšupielādes datums un laiks 10.05.2017 21:18:20