Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbības loģistika |
Nosaukums |
“Klientu servisa līmeņa paaugstināšana starptautisko kravu pārvadājumu uzņēmumos” |
Nosaukums angļu valodā |
“Customer service level improvement in international freight forwarding companies” |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
A.Starčenko |
Recenzents |
Asoc.prof. D.Solovjovs |
Anotācija |
Bakalaura darba autore Ella Šinko izstrādāja darbu, kura temats ir „Klientu servisa līmeņa paaugstināšana starptautisko kravu pārvadājumu uzņēmumos”. Bakalaura darba mērķis ir izstrādātas rekomendācijas starptautisko kravu pārvadājumu uzņēmumiem klientu servisa līmeņa paaugstināšanai.
Balstoties uz klientu anketēšanas rezultātu apkopojumu, sūdzību sadalījumu pēc ABC klasifikācijas, pretenziju, kā arī statistisko datu analīzi, darbā izvirzītas galvenās problēmas klientu servisā starptautisko kravu pārvadājumu uzņēmumos- kravas piegādes termiņa kavējums un kravas bojājums, kā arī izanalizēti iemesli, kuru rezultātā, galvenokārt, tie rodas. Ņemot vērā iegūtos rezultātus, darbā ir pētītas un analizētas to uzlabošanas iespējas gan starptautisko kravu pārvadājumu uzņēmumiem, kuri darbojas kā ekspeditori- izstrādājot pārvadātāju vērtēšanas kritērijus, gan arī uzņēmumiem, kas ved kravas caur termināliem ar uzņēmuma pašu transportu- izvērtējot ieguvumus “Lift-A-Deck II” sistēmas uzstādīšanai puspiekabēs.
Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām, tā apjoms ir 68 lappuses. Tajā ir iekļauti 15 attēli, 30 tabulas un 6 pielikumi uz 6 lpp. Darbā izmantotas 43 bibliogrāfiskā saraksta vienības. |
Atslēgas vārdi |
klientu servisa līmenis, starptautiskie kravu pārvadājumi, starptautisko kravu pārvadājumu uzņēmumi |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
customer service level, international freight forwarding, international freight forwarding companies |
Valoda |
lv |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
10.05.2017 21:18:20 |