Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Transportbūves |
Nosaukums |
“Bojāto segumu atjaunošanas tehnoloģiju izpēte” (“Spriegbetona tilts pār Pelītes upi”) |
Nosaukums angļu valodā |
“Research of Reconstruction Technologies of Damaged Pavement” (“Prestressed Concrete bridge over the River Pelite”) |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
V.Haritonovs |
Recenzents |
prof. A.Paeglītis |
Anotācija |
ANOTĀCIJA
Bakalaura darbs (ar inženierprojektu) ir sadalīts uz 2 daļām. Pirmā daļa ir bakalaura darbs, bet otrā daļa – inženierprjekts. Darbs tika izstrādāts Rīgas Tehniskājā universitātē, būvniecības un inženierzinātnes fakultātē, transportbūvju katedrā, Rīgā 2017.gadā.
Bakalaura darba mērķis ir analizēt bojātu autoceļu segumu atjaunošanas darbu tehnoloģijas, ņemot vērā to īpatnības un pielietojumu Latvijā un seguma bojājumu veidus. Darbs sastāv no teorētiskas un praktiskas daļas. Teorētiska daļā tiek petīti seguma bojājumu veidi, tādiem, kā plaisas, risas, nosēdumi, u.c. Praktiskājā daļā tiek izvēlets sekojošais objekts ar publiski pieejamu tā pārbūves projekta dokumentāciju – “Valsts reģionālā autoceļa P62 Krāslava - Preiļi - Madona (Madonas apvedceļš) posma km 19,990 - 30,560 seguma atjaunošana”.
Inženierprojektā tiek izpildīts tilta pār Pelītes upi pārbūves projekts. Projektējamā tilta konstruktīvais risinājums ir divu laidumu saspriegta plātne ar 26 m, laidumu izmēri 13m + 13m. Ir izstrādāts kalendārais grafiks, darba daudzumu saraksts kā arī tilta detalizēta projektēšana rāsējumos.
Bakalaura darbs (ar inženierprojektu) satur 151 teksta lpp., 45 attēlus, 42 tabulas, 15 literatūras avotus un 13 A3 formāta rasējuma lapas. |
Atslēgas vārdi |
spriegbetona tilts, seguma bojajuma veidi, plaisas, risas |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Prestressed concrete bridge, The types of road surface damages, cracks, subsidence |
Valoda |
lv |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
10.05.2017 09:34:32 |